پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۳۵۲
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲
عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی از فعال شدن ۷۰ تا ۸۰ درصد ظرفیت تولید برای تولید محصولات ضدعفونی بعد از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

شعار سال: عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی از فعال شدن ۷۰ تا ۸۰ درصد ظرفیت تولید برای تولید محصولات ضدعفونی بعد از شیوع ویروس کرونا خبر داد.


*** فعال شدن ۷۰ تا ۸۰ درصد ظرفیت تولید برای تولید محصولات ضد عفونی بعد از شیوع ویروس کرونا

 مهدی شاه‌مرادی اظهار داشت: پیش از شیوع ویروس کرونا حدود ۱۰ درصد از ظرفیت تولید محصولات ضدعفونی فعال بود، اما حالا ۷۰ تا ۸۰ درصد ظرفیت این بخش فعال شده است و واحدهای جدیدی به این بخش ورود کردند.

وی بیان کرد: تقریبا ۱۰۰ درصد ظرفیت تولید الکل در کشور فعال است. در بهترین حالت می‌توانیم روزانه ۵۰۰ هزار لیتر محصولات ضدعفونی‌کننده تولید کنیم که عموما تولیدمان به این میزان نمی‌رسد. میزان تقاضای مواد ضد عفونی در روزهای اخیر ۱۰ برابر عرضه است.

که در روزهای نخست شیوع این ویروس میزان تقاضا به ۱۰۰ برابر عرضه نیز رسیده بود.


*** ویروس کرونا

 نژاد نوظهوری از ویروس‌های خانواده کرونا نمایان شده که به سرعت در حال پیشرفت و آلوده کردن مردم دنیا است.

شیوع این ویروس نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده و سازمان جهانی بهداشت را وادار به واکنش و ارائه بیانیه هشدار کرده است.

پیدایش ویروس کرونا ۲۰۱۹-ncov ابتدا در شهر ووهان چین گزارش شد. محققان پس از گذشت حدود یک ماه و نیم از آغاز شیوع بیماری کرونا همچنان در حال مطالعه روی آن هستند.

تنها اطلاعات محققان تاکنون بیانگر این است که با نوع جهش یافته‌ای از کروناویروس روبه‌رو هستیم که منشاء آن با تطبیق ۹۶ درصد DNA، خفاش است و به طور مشخص دستگاه تنفسی را مورد هدف قرار می‌دهد و علائمی شبیه بیماری ذات‌الریه دارد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع،تاریخ انتشار:14اسفند1398،کد خبر: 162702،sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین