پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۰۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
بنابر پیش بینی ها و البته خبر دیروز وزیر بهداشت و یکی دیگر از اعضای کمیته کشوری کرونا، ویروس کرونا در دو هفته پیش رو در شرایط اوج و بی رحمی خود در کشور خواهد بود.

شعار سال: سعید نمکی وزیر بهداشت روزگذشته و پس از نشست با نمایندگان گفت: طبق پیش بینی ها در روزهای اوج بیماری کرونا در کشور هستیم.  وی با اشاره به این موضوع که در برخی استان ها شرایط تقریباً متعادل شده است، افزود: در برخی از نقاط کشور به دلیل جابه جایی موارد آلودگی، خیز جدیدی از بیماری در حال شکل گیری است.وی درباره این که گفته می شود موضوع قرنطینه در این جلسه مطرح شده است، گفت: قرار شد کمیته سه نفره با حضور نمایندگان وزارت بهداشت و مقامات اجرایی دیگر، روی این موضوع کار کنند و پیشنهاد خودشان را ارائه بدهند. در همین حال برزگر عضو کمیسیون امنیت ملی نیز مدعی شد: طبق توضیحات وزیر بهداشت بخشی از ویروس کرونا در گیلان متفاوت از ویروس ووهان چین و با منشاء متفاوت است.

همچنین عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در کمیته کشوری مقابله با کرونا گفت: طبق بررسی‌های کشوری اوج این بیماری دو هفته آینده است و استان‌های با تردد بیشتر از جمله خراسان، اصفهان، فارس، تهران و خوزستان احتمال خطر اوج بیماری را نسبت به بقیه نقاط کشور دارند.
 همایون یوسفی به  سیمای خوزستان  گفت: اکنون موارد بستری در حال کاهش است، اما براساس پیش‌بینی‌ها، تا هفته آینده در کل کشور روزانه میزان بستری ۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه خراسان، تاریخ انتشار 24 اسفند 98، شماره: 3583521

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
خدا بخیر کنه با این وضعیت رو با این مسئولان و این مردمی که اهمیت نمیدن به هشدارها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین