پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۶۷۰۷۳
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
بازار سرمایه در سال جدید شاید به سرعت سال ۹۸ با رشد همراه نباشد اما پیش‌بینی‌ها صعودی بودن بازار را نوید می‌دهند.در سال ۹۹ با شیب ملایمی شاهد تورم و افزایش نرخ دلار هستیم و این دو عامل باعث می‌شوند بازار سرمایه حداقل در نیمه اول سال با رشد همراه باشد.

 شعارسال:بازار سرمایه در سال جدید شاید به سرعت سال ۹۸ با رشد همراه نباشد اما پیش‌بینی‌ها صعودی بودن بازار را نوید می‌دهند.
 
محمدباقر خادمی، مدیر سرمایه‌گذاری کارگزاری فارابی در گفت و گو با صدای بورس؛
 
تعداد بازدید : 8

در حال حاضر با پدیده کرونا مواجه شده‌ایم و بازارهای جهانی تحت فشار قرار گرفته‌ و با کاهش رو به رو شدند.

پیش‌بینی می‌شود این کاهش چند ماه ادامه‌دار باشد و حتی در بلند مدت نیز شاهد این رکود در بازارهای جهانی باشیم.

ایران کشوری کامودیتی محور است و منابع ارزی خود را از طریق فروش نفت و کامودیتی تامین می‌کند احتمالا سال ۹۹ با کسری بودجه همراه باشیم.

در سال ۹۹ با شیب ملایمی شاهد تورم و افزایش نرخ دلار هستیم و این دو عامل باعث می‌شوند بازار سرمایه حداقل در نیمه اول سال با رشد همراه باشد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا باید منتظر باشیم که تا چه زمانی این بیماری ادامه خواهد داشت و تا چه اندازه بر بازار تاثیر خواهد گذاشت.

بازار سرمایه در سال جدید شاید به سرعت سال ۹۸ با رشد همراه نباشد اما پیش‌بینی‌ها صعودی بودن بازار را نوید می‌دهند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  سایت خبری صدای بورس   ،تاریخ انتشار:  3 فروردین    1399،کدخبر:412061 ،www.sedayebourse.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین