پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۲۳۷
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تامین مالی ۱۲ پروژه بزرگ زیرساختی توسط بورس از رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در شرکت‌های هواپیمایی خبر داد.

شعار سال: محمد اسلامی در خصوص تامین مالی چند پروژه زیرساختی از طریق بازار سرمایه بورس، اظهار داشت: برای تامین مالی ۱۲ پروژه بزرگ زیرساختی در حال مذاکره با بورس هستیم. جزئیات این اقدام از جمله تعداد پروژه‌ها و مبالغ را در روز‌های آتی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

*** رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در شرکت‌های هواپیمایی

وزیراه راه و و شهرسازی با تاکید بر رعایت برخی قوانین مربوط به ویروس کرونا، گفت: شرکت‌های هواپیمایی ملزم به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در داخل هواپیما‌ها هستند و تمام پرواز‌ها باید با ۶۰ درصد ظرفیت هواپیما‌ها انجام شود.
هر ایرلاینی که این پروتکل را رعایت نکند متخلف است و سازمان هواپیمایی باید با این شرکت برخورد داشته باشد. جزئیات این پروتکل‌های بهداشتی به تمام شرکت‌ها ابلاغ شده است.

اسلامی درباره مشکلاتی که در کنسلی پرواز‌ها ایجاد شده، ادامه داد: تا جایی که اطلاع دارم اکثر هزینه کنسلی پرواز‌ها به مردم پرداخت شده است و حساب و کتاب‌ها انجام شده است.
بعضا افرادی بدون قرارداد با ایرلاین‌ها و شرکت‌های فروش بلیت قرارداد امضا کردند یا عده‌ای هم در خارج از کشور به صورت اینترنتی خرید کرده‌اند که در حال بررسی این موارد هستیم تا هرچه سریع‌تر هزینه کنسلی این موارد هم به مردم پرداخت شود.

وی در خصوص بلیت‌های اوپن نیز، افزود: بلیت‌هایی که هزینه کنسلی آن‌ها بازپرداخت نشده، اوپن هستند و مردم می‌توانند در سفر‌های بعدی استفاده کنند.

*** اولیت افراد نسبت به شرکت‌ها در دریافت بسته‌های حمایتی

وزیر راه و شهرسازی در خصوص بسته‌های حمایتی، گفت: اولویت ما در ارائه بسته‌های حمایتی، افراد و اشخاص هستند. در ابتدا این بسته‌های حمایتی به افراد داده می‌شود و پس از آن شرکت‌ها این بسته حمایتی را دریافت می‌کنند.
در روز‌های آینده تمام شرکت‌های واجد شرایط پیامک دریافت بسته حمایتی را دریافت می‌کنند و پس از آن این شرکت‌ها به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند تا مراحل پرداخت تسهیلات انجام شود.

*** وضعیت کامیون‌داران ایرانی در مرز‌های ترکیه

اسلامی در خصوص تردد متقابل کامیون‌داران دو کشور، گفت: در تمام مرز‌ها پروتکل‌ها و ضوابطی برای مهار کرونا وجود دارد، اما در رابطه با کشور‌ها از جمله ترکیه تردد‌ها به صورت اقدام متقابل انجام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی در پایان پیرامون تردد کامیون‌های ایران و ترکیه بین دو کشور، تصریح کرد: اگر کامیونی از ترکیه وارد خاک ایران می‌شود و اگر کامیون ایرانی وارد مرز ترکیه شود کامیون‌های ترک هم می‌تواند از مرز‌های ایران عبور کند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار 9  اردیبهشت    99، کد خبر:    169589، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین