پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۳۷۱
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
طی حکمی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، سلمان صرامی مدیر روابط عمومی دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور با حفظ سمت، به عنوان دبیر شورای هماهنگی رسانه و ارتباطات انجمن ها و تشکل های وابسته به وزارت صمت منصوب شد.

شعار سال:طی حکمی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، سلمان صرامی مدیر روابط عمومی دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور با حفظ سمت، به عنوان دبیر شورای هماهنگی رسانه و ارتباطات انجمن ها و تشکل های وابسته به وزارت صمت (اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی کشور، اتاق های بازرگانی، خانه های صنعت معدن و تجارت، سازمان های نظام مهندسی معدن) منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

در راستای تحقق شعار «جهش تولید» و خط مشی وزارت صمت در حوزه تولید و تاثیر رسانه بر فرایند تولید و توزیع در کشور، نسبت به برنامه ریزی در جهت فعالیت های هماهنگ رسانه ای، ارتقا و بهبود فرایندهای اطلاع رسانی، با شناسایی ظرفیت های تشکل های صنفی و‌ تولیدی کشور در حوزه رسانه و با بهره گیری از نظرات اعضا و کارشناسان شورای مذکور، اهتمام لازم را به عمل آورید.

صرامی پیش از این در اتاق اصناف ایران، به عنوان مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی اتاق اصناف ایران مشغول به فعالیت بود.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از سایت اتاق اصناف تهران ، تاریخ 16 اردیبهشت 1399،کدخبر:  27100،www.otaghasnaftehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین