پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۸۴
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از توزیع قیر رایگان برای توسعه خدمات در شهرهای کوچک خبر داد و گفت: سال گذشته ۳۰۰ هزار تن قیر رایگان بین شهرهای مختلف کشور توزیع شد.

شعارسال: هوشنگ خندان‌دل صبح پنجشنبه در بازدیدپل چهارم بشاریاسوج اظهار داشت: برای توسعه خدمات عمران شهری در شهرهای کوچک و متوسط کشور نسبت به توزیع قیر رایگان اقدام می‌شود که سال گذشته در این راستا 300 هزار تن قیر رایگان بین شهرهای مختلف کشور توزیع شد.

رئیس سازمان همیاری شهرداریها عنوان کرد: سرانه فضای سبز شهرهای کشور هم اکنون 12 متر مربع بوده که با توجه به برنامه‌ریزیهای انجام شده تا پایان سال به 16 متر مربع می‌رسد.

خندان‌دل ابراز کرد: دولت نسبت به افزایش درآمد پایدار شهرداری‌ها توجه ویژه دارد و بنا داریم اتکای شهرداری‌ها به گرفت عوارض را تا حد امکان کاهش دهیم که پرداختی از جیب مردم برای توسعه عمران شهری نیز کاهش یابد.

شهرداری یاسوج اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پل چهارم بشار را 11 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود دولت و بویژه سازمان همیاری شهرداری‌ها در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشند.

محمدعلی جاوید اظهار داشت: تاکنون بیش از 60 میلیارد تومان برای اجرای پل چهارم بشار هزینه شده که هم اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین اعتبار در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری می‌رسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11شهریور1395، کدخبر: 1175494: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین