پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۶۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: پیش بینی می شود با اجرای جریمه خودروهای بدون معاینه فنی شاهد تشکیل صف های طولانی در مراکز معاینه فنی باشیم.

شعار سال: سعید قیصر مدیر اجرایی معاینه فنی خودرو‌های سبک کشور درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز معاینه فنی سراسر کشور اظهار داشت: تمام مراکز معاینه فنی، براساس پروتکل‌های بهداشتی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده است عمل می‌کنند.

وی گفت: خودرو‌هایی که وارد مراکز معاینه فنی می‌شوند، توسط رانندگان خودرو تست‌های آن‌ها انجام می‌شود و هیچ تماسی با اپراتور‌های مراکز معاینه فنی ندارند و می‌توانند مراحل معاینه فنی خودروی خود را بدون اینکه از خودرو پیاده شوند انجام دهند.

وی یادآور شد: عدم جریمه خودرو‌های بدون معاینه فنی می‌تواند ازدحام خودرو‌ها را در روز‌های پایان ماه مبارک رمضان داشته باشد و برای جلوگیری از این ازدحام و صف‌های طولانی در مقابل مراکز معاینه فنی، می‌توانستیم از راهکار‌های دیگری استفاده کنیم.

مدیر اجرایی معاینه فنی خودرو‌های سبک کشور بیان داشت: البته مردم با توجه به یکپارچه شدن مراکز معاینه فنی سراسر کشور برای دریافت برگه معاینه فنی می‌توانند به شهر‌های اقماری نیز مراجعه کنند.

قیصر بیان داشت: با اجرای قانون جریمه خودرو‌های بدون معاینه فنی، قطعاً ۴۰ تا ۵۰ روز درگیر خودرو‌هایی که برای دریافت معاینه فنی در شهر تهران مراجعه می‌کنند خواهیم بود و حدود ۵۰۰ خودرو در سال ۹۹ به خودرو‌هایی که در تهران باید معاینه فنی دریافت کنند، اضافه شده است.

وی پیشنهاد داد: افرادی که خودروهایشان نیاز به معاینه فنی دارد، قبل از شلوغی و ازدحام در مقابل مراکز معاینه فنی، به این مراکز مراجعه کنند و نسبت به دریافت برگه معاینه فنی خود اقدام کنند.

وی بیان داشت: در حال حاضر ۶۳۰ مرکز معاینه فنی در سراسر کشور فعال است که بیش از یک‌هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در این حوزه سرمایه‌گذاری شده است و عدم جریمه خودرو‌های بدون معاینه فنی، چرخه اقتصادی این بخش را مختل کرده و موجب افزایش آلودگی هوا نیز در آینده می‌شود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبر گسترش، تاریخ انتشار 28 اردیبهشت    99، کد خبر:    99335، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Japan
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
جالب اینجاست که الان حدود سه ماه از ورود کرونا به کشور ما میگذره اما باز هم کم کاری یا بی احتیاطی هایی برای جلوگیری از تجمعات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، در بعضی ارگان ها می بینیم که جای تعجب داره !!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین