پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۸۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
رییس سازمان برنامه و بودجه در توییتی نسبت به اظهارات وزیر آموزش و پرورش درباره خروج طرح رتبه بندی معلمان از دستور کار سازمان برنامه و بودجه واکنش نشان داد.

شعار سال: رییس سازمان برنامه و بودجه در توییتی نسبت به اظهارات وزیر آموزش و پرورش درباره خروج طرح رتبه بندی معلمان از دستور کار سازمان برنامه و بودجه واکنش نشان داد.

*** تشکر از معلمان فداکارو بسته شدن پرونده ترمیم رتبه بندی در سازمان برنامه و بودجه

دکتر محمدباقر نوبخت با انتشار تصویری از بخشنامه ۹۹٫۲٫۸ خود و مصاحبه دیروز وزیر آموزش و پرورش، نوشت:

با ابراز مجدد قدرشناسی خود نسبت به معلمان عزیز، برای ترمیم رتبه‌بندی معلمان آنچه را که در محدوده اختیاراتم بود و قولی که برای پیگیری و اجرای آن داده بودم، انجام دادم، اما مسوولان مستقیم اجرای آن نظر دیگری دارند.

به هر صورت از این پس موضوع رتبه بندی از اختیارات و توان من خارج است.

*** اختصاص حدود دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان

پیش از این حاجی بابایی وزیر آموزش پرورش تصریح، کرده بود: حدود دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان پیش‌بینی شده است که در دستور کار دولت است.

**** وضعیت حق التدریسی‌ها

در پایان وزیر آموزش و پرورش درباره جذب حق‌التدریسی‌ها، اظهار کرده بود: ​دولت بر اساس قانون، آیین‌نامه را تدوین و ابلاغ کرده است. برخی مشکلاتی را به آن وارد دانسته‌اند که راه اصلاح این آیین‌نامه کمیسیون تطبیق مجلس است. اگر اقدام دولت از نظر مجلس با قانون مغایر باشد، ​ دولت اصلاحات لازم را اعمال می‌کند و اگر مغایر نباشد اجرایی خواهد شد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار 29 اردیبهشت    99، کد خبر:    175083، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
خحالت آور است
رئیس سازمان برنامه و بودجه می گوید احکام صادرشود.
ولی وزیر و وزارتخانه مانع اجرا می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین