پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بحث واگذاری املاک به مدیران شهری تا حدود زیادی سیاه نمایی شد و ادامه این روند مانع از انجام امور جاری شورای شهر تهران می شود.

شعار سال: حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی گفت: در این چند وقت اخیر شاهد برخی بداخلاقی ها از سوی تعدادی از اعضای اصلاح طلب شورای شهر تهران بوده ایم و متاسفانه در این مدت برخی به دنبال تخریب اعضای اصولگرای شورای شهر تهران بوده اند.

وی افزود: با وجود تلاش های صورت گرفته از سوی برخی از اعضای شورا، مشخص شد که واگذاری املاک نجومی به تعدادی از اعضای اصولگرای شورا و مدیران شهری آنطور که جلوه داده شده، نبوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با ابراز امیدواری مبنی بر کاهش بداخلاقی های سیاسی در شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: امیدوار هستم از این به بعد شاهد این گونه رفتارها نباشیم و افراد تنها به انجام وظایف خود مشغول شوند.

حجت الاسلام ناصحی ادامه داد: حاشیه سازی ها برای اعضای شورای شهر تهران جز ضرر و زیان برای شهروندان چیز دیگری ندارد و این گونه کارها باعث می شود مردم نسبت به مدیریت شهری بد بین شوند.

وی با تاکید بر انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در سال پایانی دوره چهارم بیان کرد: انتخاب مجدد هیئت رئیسه سال سوم، نشان دهنده رضایت مندی اعضا از عملکرد آنها و بی طرفی در مسائل شهری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران اظهارکرد: امیدوار هستم در سال پایانی شورای چهارم شاهد اتفاقات خوبی در شورا باشیم و اعضا اعم از اصلاح طلب و اصولگرا به دور از هرگونه جناح بندی های سیاسی به فکر رفع مشکلات شهر و شهروندان باشند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ميزان، تاریخ انتشار: 14 شهريور 1395، کد مطلب: 216976:www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین