پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۸۴۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
زهرا صدر اعظم نوری گفت:در جزئیات رسیدگی به تخلف‌های مالک پاساژ گوهری در لاله زار را در رسیدگی به پرونده قطع درختان با تاکید بر این نکته که رویکرد شهرداری و شورای شهر تهران همواره بر حفظ و گسترش فضای سبز شهری است با وجود تاکید بر حفظ فضای سبز شهری باز هم شاهد قطع درختان و از بین بردن فضای سبز در برخی از پاساژها هستیم.

شعار سال: زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران 

در تشریح جزئیات رسیدگی به تخلف‌های مالک پاساژ گوهری در لاله زار را در رسیدگی به پرونده قطع درختان با تاکید بر این نکته که رویکرد شهرداری و شورای شهر تهران همواره بر حفظ و گسترش فضای سبز شهری است گفت: با وجود تاکید بر حفظ فضای سبز شهری باز هم شاهد قطع درختان و از بین بردن فضای سبز در برخی از پاساژها هستیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که در محیط پر تراکم محدوده لاله زار وجود درختان می تواند بسیار ارزشمند باشد تصریح کرد: با بررسی نقشه های هوایی و رصد به موقع بر اساس گزارش های واصله مشخص شد ۴ اصله درخت با محیط بن ۶۰، ۱۰۰، ۴۰ و ۳۰ از سوی مالک پاساژ گوهری قطع شده است.

نوری ادامه داد: پرونده به دلیل مساحت ۲۴۹۰ متری پاساژ به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع داده شده است که بررسی آن هفته آینده در دستور کار قرار می گیرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران  در پاسخ به این سوال که حکمی در انتظار مالک پاساژ گوهری در لاله زار است گفت: به دلیل آن که 4 اصله درخت قطع شده جریمه به صورت نقدی و غرس دو برابر محیط بن درختان قطع شده در انتظار مالک است.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 8 تیر 1399 ، کدخبر:7403911،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین