پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۶۷۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد گفت: ۸ دستگاه اتوبوس مناسب‌سازی‌شده برای معلولان و ملقب به دوستدار محیط زیست با ورود به ناوگان به بهره‌برداری رسید.
شعار سال: سعید حسینقلی‌زاده مقدم امروز در حاشیه بازدید رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر و سرپرست اداره شهرهمگان از اتوبوس‌های مناسب‌سازی‌شده برای معلولان اظهار کرد: با وجود همه محدودیت‌ها در تأمین اتوبوس، سال گذشته موفق به خرید ۸ دستگاه اتوبوس یوتانگ شدیم.

وی افزود: این ۸ دستگاه اتوبوس اولین نسل یورو ۵ با عنوان دوستدار محیط زیست هستند که برای استفاده معلولان و افراد ناتوان مناسب‌سازی شده‌اند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد با بیان اینکه ارزش ریالی هردستگاه از اتوبوس‌های مذکور سه میلیارد تومان است، بیان کرد: این ۸ دستگاه اتوبوس اکنون در ۴ منطقه زیر پوشش ناوگان اتوبوس‌رانی فعال شده‌اند.

حسینقلی‌زاده مقدم، خاطرنشان کرد: اکنون نیز ۲۰ دستگاه اتوبوس اسکانیا به ارزش هر دستگاه ۳ میلیارد تومان آماده اضافه‌شدن به ناوگان اتوبوس‌رانی است که با اعلام فراخوان برای بهره‌برداری در اختیار بخش خصوصی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس نیز به ارزش هر دستگاه ۶۵۰ میلیون تومان خریداری شده است که برای بهره‌برداری با اعلام فراخوان به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شهرآرا نیوز، تاریخ انتشار: 26 مرداد 1399، کد خبر: 39116،  www.shahraranews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین