پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۷۹۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
مجید انتظامی پس از آنکه نشان رسول را از شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت دریافت کرد دلیل اینکه چرا هشت سال است که موسیقی را رها کرده را توضیح داد.
شعار سال: مراسم اختتامیه مرحله نخست شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، امشب (یک‌شنبه ششم) در جوار مزار شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
اهدای نشان رسول، بخشی از این مراسم بود؛ این جایزه، به‌یاد رسول ملاقلی‌پور، کارگردان فقید سینمای دفاع مقدس، به هنرمندان خلاقی اهدا می‌شود که در عرصه هنر مقاومت صاحب اثر باشند. امسال، مجید انتظامی، آهنگ‌ساز آثاری، چون «عقاب‌ها»، «کانی‌مانگا»، «از کرخه تا راین»، «دوئل»، «بوی پیراهن یوسف»، «حمله با اچ ۳» و ... این نشان را دریافت کرد.
این آهنگساز پس از دریافت تندیس و جایزه خود گفت: «سعی می‌کنم آن‌چه را که احساس می‌کنم در موسیقی‌ام باشد. ساخت موسیقی کار آسانی نیست. هر مسئولی، دیدگاهی دارد. ممکن است مسئولی از کار من خوشش بیاید یا نیاید. برخورد با هنرمندان این روز‌ها خیلی درست نیست و من هشت سال است که به دلیل برخوردی که با من شد، موسیقی را رها کرده‌ام.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار خبر: ۶ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۴۳۷۱۵۹، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین