پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۵۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
رئیس دستگاه قضا به داستان تهران دستور داد تا با متخلفان در زمینه اوباش گردانی برخورد شود. لازم به توضیح است که متاسفانه به کرات در دستگاه فضا، ضابطین قضایی در نهادهای امنیتی و بعضا توسط نیروی انتظامی، شاهد نادیده گرفتن حقوق متهمین بشکل خاص و حقوق شهروندی بشکل عام هستیم.
شعار سال: در ماجرای اوباش گردانی اخیر، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از همان لحظات اولیه اطلاع، به دادستان تهران دستور داد درباره مصادیق تعدی از قانون و نقض حقوق شهروندی، با متخلفین اعم از بازپرس و یا مامورین برخورد شود.
تعرض به متهم، حتی اوباش قطعا مجاز نیست!

رئیس دستگاه قضا ضمن تاکید بر برخورد قاطع و بی امان با اراذل واوباش، حکم به تشهیر را صرفا در صلاحیت دادگاه و آن هم در چارچوب قوانین و مقرارت می‌داند که تعرض به متهم ولو اوباش قطعا مجاز نیست.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از جماران نیوز، تاریخ انتشار: ۲۲مهر ۱۳۹۹، کدخبر: jahannews.com، ۷۴۲۲۳۴
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
0
0
این مماشات بلای جان مردم شده و باعث ازدست دادن عزیرانی از خانواده شده و مختل کردن زندگی مردم اگر اوباش به خانواده مسولین حمله کند باز متهم یا تعرض نمیشود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین