پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۲۰
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی تاکید کرد: برای توسعه و رونق اقتصادی خراسان شمالی باید توسعه صنعتی در اولویت کار مسئولین استان قرار گیرد.

شعارسال: حسن نادری افزود: خوشبختانه خراسان شمالی در جذب سرمایه گذار پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی دارد که باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده شود.

وی جذب سرمایه گذار را در توسعه همه جانبه استان مورد توجه قرار داد وگفت: با توجه به موقعیت خوب خراسان شمالی، ایجاد صنایع تبدیلی سبب پیشرفت و توسعه و مهم‌تر از آن موجب ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

وی نقش شرکت شهرک‌های صنعتی را به عنوان متولی صنایع کوچک در توسعه صنعتی خراسان شمالی مهم دانست و افزود: وجود ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی با امکانات زیربنایی مناسب در استان شرایط ویژه‌ای را برای جذب سرمایه گذار صنعتی فراهم کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: شناسایی اولویت‌های استان و اطلاع رسانی علاوه بر رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف زمینه حمایت‌های مناسب از سرمایه گذاران را نیز فراهم می‌کند.

وی همچنین در خصوص رفع مشکلات بیکاری افزود: توسعه استان در بخش‌های مختلف صنعتی، گردشگری، کشاورزی و ... سبب توسعه اقتصادی و به دنبال آن اشتغالزایی و رفع معضل بیکاری در استان می‌شود.

نادری تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی درراستای توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری اهتمام ویژه‌ای دارد وبه طور قطع سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران را یکی از مهم‌ترین راه‌های توسعه استان می‌داند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی نسیم نیوز، تاریخ انتشار: 25بهمن1394، کدخبر: - : www.nasim-news.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین