پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۶۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
باید از مدیران شهری اصفهان پرسید که آیا دوچرخه سواری بعنوان الگوی قابل تاکید حمل و نقلی در شهر اصفهان مورد تائید و تصویب قرار گرفته یا اینکه اجرای این طرح، ورای در نظرگیری اولویت‌های شهرداری، برای بعضی‌ها منافع و منابعی دارد؟ با بودجه تاسیس ۷۷۷ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری، چه پروژه‌های اولویت داری را می‌توان در این شهر استارت زد؟
شعار سال: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ۷۷۷ کیلومتر مسیر ویژه، ایمن، استاندارد و پیوسته دوچرخه سواری در شهر اصفهان با دستور شهردار اصفهان در مناطق ۱۵ گانه شهر اجرا می‌شود.

مسعود بنده خدا با اشاره به اهمیت توسعه مسیر‌های ایمن برای دوچرخه سواران اظهار کرد: با تصویب و تاکید اخیر شورای هماهنگی ترافیک استان و پیگیری‌های شهردار اصفهان عملیات احداث مسیر‌های دوچرخه آغاز و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: این مسیر‌ها که تقریبا تمام معابر اصلی و شریانی شهر اصفهان را در بر می‌گیرد توسط کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان بررسی، طراحی و تدوین شده و برای آغاز عملیات اجرایی از طرف شهردار اصفهان به مناطق ۱۵ گانه ابلاغ خواهد شد.

فعالیت‌های یک ماهه اخیر معاونت حمل و نقل و ترافیک به سرانجام رسید

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تاکید کرد: این اقدام با حمایت و پیگیری‌های شهردار اصفهان و با اولویت قراردادن فعالیت‌های یک ماهه اخیر معاونت حمل و نقل و ترافیک به سرانجام رسیده که امید است با همکاری مدیران مناطق تا پایان سال، اغلب مسیر‌ها به بهره برداری برسد.

وی افزود: از این ۷۷۷ کیلومتر مسیر، ۳۰۰ کیلومتر مسیر درجه یک با عرض ۲ متر و بیشتر با جدول گذاری به صورت ایمن، جداسازی شده و در قالب مسیر‌های یک طرفه و دو طرفه، ۵۵ کیلومتر مسیر درجه دو با خط کشی و علائم ترافیکی در سمت راست خیابان و خط توقف ممنوع، ۳۵۰ کیلومتر مسیر درجه سه با خط کشی در پیاده رو و سمت چپ خط پارک، ۳۰ کیلومتر مسیر درجه چهار مجاور مسیر‌های ویژه اتوبوس و ۴۲ کیلومتر مسیر‌های موجود که باید اصلاح و استانداردسازی شود.

بنده خدا ادامه داد: پیش از این نیز به منظور بررسی دقیق و عملیاتی احداث مسیر‌های مصوب، مسیر‌های دوچرخه در خیابان‌های سپه، ابن سینا، حافظ، آمادگاه و نیکبخت به صورت پایلوت در ماه‌های اخیر اجرا شد.

وی اضافه کرد: در کنار توسعه مسیر‌های ایمن دوچرخه سواری، برنامه‌های آموزشی و فرهنگی به منظور ارتقا فرهنگ رعایت ایمنی در دوچرخه سواری در دستور کار قرار دارد که به زودی محتوا‌های متنوع برای شهروندان اجرا خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۷۶۸۰۰، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
اول از همه هم تو این اصفهان بود که دورچخه سواری زنان باب شد و تا الان هم ادامه داره و مشکل روز کشور هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین