پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۲۱۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: ۷۷۷ کیلومتر مسیر ویژه، ایمن، استاندارد و پیوسته دوچرخه سواری در شهر اصفهان در مناطق ۱۵ گانه شهر اجرا می‌شود.
شعارسال: مسعود بنده خدا با اشاره به اهمیت توسعه مسیر‌های ایمن برای دوچرخه سواران اظهار کرد: با تصویب و تاکید اخیر شورای هماهنگی ترافیک استان و پیگیری‌های شهردار اصفهان عملیات احداث مسیر‌های دوچرخه آغاز و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: این مسیر‌ها که تقریبا تمام معابر اصلی و شریانی شهر اصفهان را در بر می‌گیرد، توسط کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان بررسی، طراحی و تدوین شده و برای آغاز عملیات اجرایی از طرف شهردار اصفهان به مناطق ۱۵ گانه ابلاغ خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تاکید کرد: از این ۷۷۷ کیلومتر مسیر، ۳۰۰ کیلومتر مسیر درجه یک با عرض ۲ متر و بیشتر با جدول گذاری به صورت ایمن، جداسازی شده و در قالب مسیر‌های یک طرفه و دو طرفه، ۵۵ کیلومتر مسیر درجه دو با خط کشی و علائم ترافیکی در سمت راست خیابان و خط توقف ممنوع، ۳۵۰ کیلومتر مسیر درجه سه با خط کشی در پیاده رو و سمت چپ خط پارک، ۳۰ کیلومتر مسیر درجه چهار مجاور مسیر‌های ویژه اتوبوس و ۴۲ کیلومتر مسیر‌های موجود که باید اصلاح و استانداردسازی شود.

بنده خدا ادامه داد: در کنار توسعه مسیر‌های ایمن دوچرخه سواری، برنامه‌های آموزشی و فرهنگی به منظور ارتقا فرهنگ رعایت ایمنی در دوچرخه سواری در دستورکار قراردارد که به زودی محتوا‌های متنوع برای شهروندان اجرا خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا تاریخ انتشار ۵ آبان ۹۹، کد خبر: ۹۸۶۴۶۴، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
دست شهرداری اصفهان درد نکند...فرهنگ دوچرخه سواری در کشور باید ارتقا قابد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
خدا کنه تو همه شهرا اجرا بشه خیلی تصادفات با دوچرخه سوار ها زیاد شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
من نمیدونم چرا این اصفهانی ها این همه به دوچرخه سواری بها میدن و دلیل این فرهنگشون چیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
شهرداري اصفهان كه فساد ازش دور باشه داره در زمينه ورزش همگاني براي مردم سنگ تموم ميذاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین