پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۸۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
سید مناف هاشمی، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام نموده است که دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده در پویش سفر عشق ، با استفاده از اپلیکیشن دوچرخه معادل مسیر تهران تا کربلا را در سطح شهر تهران رکاب می‌زنند. سوال این است که هدف معاون شهردار از اجرای این طرح چه بوده و آیا در شرایط کرونائی شهر، ضرورتی به اجرای این گونه برنامه ها وجود دارد؟
شعار سال:سید مناف هاشمی، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و یاران باوفایش، به راه‌اندازی پویش «سفر عشق» از سوی معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده در این پویش، با استفاده از اپلیکیشن دوچرخه معادل مسیر تهران تا کربلا را در سطح شهر تهران رکاب می‌زنند.
 
هاشمی گفت: پویش سفر عشق، با هدف ترویج دوچرخه‌سواری در ایام متبرک سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع)، از روز عاشورا آغاز می‌شود و تا روز اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.
 
 معاون شهردار تهران بیان کرد: ۱۰ نفر از دوچرخه‌سواران استفاده‌کننده از اپلیکیشن دوچرخه که در این ایام بتوانند مسافت تهران تا کربلا (بیش از ۹۶۰کیلومتر) را رکاب بزنند به قید قرعه هدیه‌ای معادل کمک هزینه سفر به کربلا هدیه می‌گیرند.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی شهر   ،تاریخ انتشار: 6 شهریور 1399،کدخبر: 3886 ،www.shahr.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
هدف جلب توجه ها برای نشان دادن مثلا یک عملکرد ویترینی و همچنین کسب منافع مالی برای بعضی ها است. این کار برون سپاری می شود مگه نه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین