پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۸۱۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
خلیل‌الله کاظمی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در هفدهمین جلسه شورای شهرداران بیان داشته است که ،در سال جاری برای مسیر دوچرخه ۱۳ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است. سوال اینجاست که آیا مدیران شهرداری مشهد، چیزی در خصوص غلطان سازی برنامه و اولویت مجدد برنامه ها در شرایط بحران می دانند؟ آیا با توجه به مشکلات کرونا در سال 1399، تخیصص 13 میلیارد تومان برای طرح مسیر دوچرخه اولویت دارد؟ منافع یا سلیقه چه کسی در حال تامین و جاری شدن است؟ تا کی باید شهروندان چوب تصمیم سازی و تصمیم گیری های محفلی و بظاهر کارشناسی را بخورند؟ منطبق با قانون ، منتظر توضیحات شهردار مشهد ظرف 10 روزکاری هستیم .
شعار سال:معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: برای مسیر دوچرخه 13 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است، باید مسیرهای مخصوص دوچرخه را ساماندهی کنیم و به مناطق منتخب برای اجرای این طرح اطلاع رسانی خواهد شد.

 خلیل الله کاظمی در هفدهمین جلسه شورای شهرداران با موضوع بررسی وضعیت ساختمان های عمومی، مراکز تجاری، اداری، اقامتی، مذهبی، آموزشی و پایگاه های ناایمن مورد بهره برداری مشهد، اظهار کرد: در حال حاضر سازمان ترافیک در حال جمع آوری ایستگاه های دوچرخه است. سازه ها به پیمانکار تحویل می دهیم اما پرونده در مراجع قضایی سیر خود را طی خواهد کرد.

وی افزود: بهتر است که فونداسیون های موجود همراه با سازه ها جمع آوری شود، زیرا علاوه بر اینکه نما بد، بسیار خطرناک است که در این راستا شهرداران مناطق به ما کمک خواهند کرد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: قرار است در آینده چرخ بند را در سطح شهر ایجاد کنیم تا دیگر نیازی به فوندانسیون نباشد. تاکنون 200 چرخ بند آماده نصب شده است که دارای یک نوع سیستم امنیتی است که قفل آن توسط تلفن همراه بازگشایی می شود.

کاظمی با بیان اینکه در شهر 136 ایستگاه دوچرخه در مشهد وجود دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون 14 مورد از این ایستگاه ها جمع آوری شده و مابقی آن تا انتهای تابستان جمع آوری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری برای مسیر دوچرخه 13 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است، بیان کرد: باید مسیر های مخصوص دوچرخه را ساماندهی کنیم و به مناطق منتخب برای اجرای این طرح اطلاع رسانی خواهد شد.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: همچنین در بحث پیاده رو سازی 73 میلیارد تومان اعتبار برای سال جاری در نظر گرفته شده است.

کاظمی تصریح کرد: علاوه بر آن 200 میلیون تومان برای پروژه های اضطراری که مردم درخواست کرده اند، لحاظ شده است. همچنین باید چشم شهر نیز تقویت و توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه بنا داریم لایحه ای را با رقم هزار و 500 تا دو هزار میلیارد تومانی به شورا ببریم، گفت: در نظر داریم اساس مجوز اخذ شده از شورا اسلامی شهر مشهد، یک شرکت پیمانکار غنی را برای پروژه های سنگینی مانند چپ گرد انتخاب کنیم بنابراین از شهرداران مناطق درخواست می شود پروژه های سنگین شناسایی شده در مناطق را ظرف چند روز آینده به ما معرفی کنند.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در خصوص امتداد بولوار نماز، خاطرنشان کرد: اگر امتداد بولوار نماز بازگشایی شود، در تقاطع سرافرازن و نماز دچار مشکلاتی خواهیم شد که منتظر کار مطالعاتی هستیم تا لایحه آن را به شورا ارائه دهیم.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی  شهرفردا ،تاریخ انتشار: 2 مرداد 1399،کدخبر:   ،www.shahrefarda.ir 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین