پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۸۱۲
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳
معاون شهرسازی شهرداری با سادگی توام با حق به جانبگی تمام می‌گوید که بحث در خصوص افتتاح مسیر و بعد تامین دوچرخه یا برعکس، مثل داستان مرغ و تخم مرغ است. غافل از اینکه این بحث، بحثی درباره اولویت هزینه کرد پول شهروندان در بهترین طرح هاست؟ کارآمدی این طرح چقدر بوده؟ پیمانکاران ریز و درشت این طرح چه کسانی بودند؟ اجرای این طرح توسط کدام بخش‌ها و مدیران شهرداری، مورد تاکید قرار گرفته است؟ این‌ها سوالاتی هستند که با پاسخ دادن به آن‌ها، می‌توان سرنخ‌های جذابی را برای سازمان‌های بازرسی و نظارتی تدارک دید. واقعا سوال این است که پول مردم برای اولویت‌ها یا برای سلیقه‌ها و بده بستان ها؟

شعار سال:اجرای چندین و چندباره مسیرهای دوچرخه و اصلاح مکرر آن، این شائبه را برای برخی از شهروندان ایجاد نموده که با نوعی مافیای تعریف پروژه های عمرانی و دکانی برای کاسبی مواجه هستند.

مسیر زنگ آمیزی شده با حفاظ پلاستیکی، تبدیل می شود به مسیر رنگ آمیزی شده با حفاظ آهنی نیم دایره ای؟ در گام بعدی، همین مسیر ارتقا ارتفا داده و می شود مسیر متمایز. مسلما چند سال بعد ، همین مسیر کنده می شود و می شود همانند روز اول. این توضیحات ، تصویری زشت از شیوه برنامه ریزی شهری در کلان شهری مثل تهران است.

آیا با مافیای پروژه های عمرانی و درصد و پورسانت مواجه هستیم؟ آیا برنامه های مصوب شده در شهرداری ، بر اساس سلایق مدیریتی تنظیم می شوند یا ضرورت ها و اولویت های واقعی مردم؟ کدام نظرسنجی و نیازسنجی در خصوص تاسیس طرح دوچرخه انجام شده است؟ علاوه بر خیابان ایرانشهر که در گزارش حاضر به شکل خاص بدان پرداخته شده، مسرهای میدان ولیعصر تا هفت تیر را هم لطفا بررسی کنید.

کارشناسان سازمان بازرسی در شهرداری کل و مناطق هم ،گویا خواب تشریف دارند و شاید موضوع و میزان ریخت و پاش ها در مقایسه با سایر برنامه ها ،آنقدر کوچک است که به چشم نمی آید.

تعداد بازدید : 12

 

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین