پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۱۰۱۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه تهران در حالی اعلام شد که امتحانات میان ترم آن‌ها از ۲۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد.
شعار سال: بر اساس تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ نودانشجویان دانشگاه تهران در کلیه مقاطع تحصیلی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، ثبت نام دانشجویان که از شنبه ۱۰ آبان شروع شده بود تا روز جمعه ۱۶ آبان ادامه دارد.
بر اساس این تقویم کلاس‌های آموزشی تمامی دانشجویان مقاطع تحصیلی دانشگاه تهران از شنبه ۱۷ آبان آغاز می‌شود و دانشجویان از اول تا سوم آذر می‌توانند نسبت به حذف و اضافه خود اقدام کنند.

همچنین امتحانات میان ترم دانشجویان جدیدالورود دانشگاه تهران نیز از ۲۲ آذر شروع می‌شود و تا چهارم دی ماه ادامه دارد. همچنین دانشگاه تهران بازه زمانی سه روزه یعنی از ۲۷ تا ۲۹ دی ماه را برای حذف اضطراری دانشجویان در نظر گرفته است.

در نهایت امتحانات پایان ترم دانشجویان از ۱۸ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا ۳۰ این ماه ادامه دارد. بر این اساس کلاس‌های نیمسال دوم دانشجویان جدید الورود نیز از ۲ اسفند آغاز می‌شود و دانشجویان از ۱۶ تا ۱۸ این ماه می‌توانند نسبت به حذف واضافه خود اقدام کنند.
همچنین امتحانات میان ترم دانشجویان جدید الورود دانشگاه تهران از۲۸ فروردین آغاز می‌شود و تا ۹ اردیبهشت ادامه دارد. در نهایت امتحانات پایان ترم این دانشجویان از ۱۲ تیر ماه آغاز شده و تا ۲۴ این ماه ادامه دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۰۸۱۶۰۹۹۴۸، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
امتحانات میان ترم فروردین ماهه. کی ترم دوم رو میخوان شروع کنن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
ممنون از شعار سال برای اینکه خیلی اخبار دانشگاه تهران رو پوشش میده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین