پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۴۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
عضو شورای شهر تهران: هنوز راهکار مناسبی برای رفع مشکل بزرگی به نام حاشیه نشینی و آسیب‌های آن وجود ندارد البته برخی از این حاشیه‌ها خارج از حیطه شهرداری تهران قرار گرفته‌اند.

شعار سال: حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران با اشاره به حاشیه نشینی در اطراف پایتخت اظهار کرد: متاسفانه پدیده حاشیه نشینی در چندسال اخیر رشد بسیار زیادی داشته و حاشیه نشینان اطراف پایتخت هم از شرایط مناسبی برخوردار نیستند.

او ادامه داد: درباره طرح ساماندهی و بهبود شرایط زندگی حاشیه نشین‌ها هنوز مطلبی مطرح نشده و با این حال ما می‌بینیم که روز به روز بر تعداد حاشیه نشین‌ها افزوده می‌شود.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: هنوز راهکار مناسبی برای رفع مشکل بزرگی به نام حاشیه نشینی و آسیب‌های آن وجود ندارد البته برخی از این حاشیه‌ها خارج از حیطه شهرداری تهران قرار گرفته‌اند.

خلیل آبادی تصریح کرد: ستادهای مختلفی در وزارت کشور برای ساماندهی حاشیه نشینی ایجاد شده اما لازم است در مرحله اول با شکل‌گیری حاشیه نشینی برخورد شود.

او یادآور شد: اکثر حاشیه نشین‌ها افراد کم درآمد و بیکار هستند و گسترش آنها موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، پلیس هم گاهی به دلیل نا امنی بیش از حد حاشیه‌ها، جرات نمی‌کند که به آن وارد شود.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: باید برای جلوگیری از گسترش حاشیه‌نشینی اراده‌ای استوار در مسئولان شكل گيرد که این مشکل کاهش پیدا کند زیرا دغدغه حاشیه نشینی برای پایتخت حالتی بحرانی و آسیب زا دارد که استانداری بايد به آن توجه زيادى داشته باشد.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شورای شهر تهران، تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: -، http://shoratehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
وقتی فقر طبقه متوسط رو داره به زیر میکشه معنیش اینه که طبقه پایین رو غرق کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
حاشیه نشینی در ایران به هیچ عنوان نتونسته درست مدیریت بشه و اوضاع بدی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
حاشیه نشین ها در ایران مخصوصا اطراف شهر های بزرگ دارن روز به روز بزرگ تر میشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
خب اون بندگان خدایی که تا 6 7 سال پیش زیر خط فقر بودن معلومه دیگه الان چه وضعی دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین