پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۷۸۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه چمران درباره استعفای حجت نظری با من هم نظر است، گفت: موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری فقط بیان شده، ولی جدی نیست.
شعار سال: محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، در مورد موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری کنونی تهران که روز گذشته توسط کمال علیپور نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس مطرح شده است، گفت: در حال حاضر این قضیه فقط مطرح شده و متنی در این زمینه موجود نیست.

وی با بیان اینکه موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری فقط بیان شده ولی جدی نیست، اظهار داشت: درباره استعفای حجت نظری عضو شورای شهر تهران مطمئن باشید قضیه حل می‌شود. سوءتفاهمی به وجود آمده که برطرف خواهد شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: چمران رئیس سابق شورای شهر تهران نیز در این زمینه با من هم‌نظر است و ایشان هم گفته که قضیه سوءتفاهم بوده که برطرف می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: جای نگرانی درباره استعفای حجت نظری وجود ندارد و اهالی رسانه هم نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 10 دی1399، کد خبر: 4956563،  www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
که اکر جدی بود این همه بلا سر شورای شهر ها و شهرداری ها نمیومد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
که اگر به قول دوستان جدی بود هیچ وقت به این وضع و اوضاع نمیفتاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
همه مون میدونیم و همه مردم هم همین مطالبه رو از دستگاه های نظارتی دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
عملکرد شهرداری ها به شدت زیر سوال هست در ده سال اخیر خصوصا بعد از اقای قالیباف
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین