پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از رشد ۳۰ درصدی بودجه شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
شعار سال: عبدالرضا چراغعلی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در سال ۹۹ حدود ۲۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های استان تهران افتتاح می‌شود که این امر به نوبه خود یک اتفاق جدید است و اعتبارات این پروژه‌ها از طریق دهیاری‌ها و استانداری تهران تامین شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های مسکن مهر ادامه داد: مسکن مهر پردیس ۱۶۱۷۲ واحد و در پرند ۴۲۷۱ واحد به ارزش بالغ بر ۳۴۱ میلیارد به بهره برداری رسیده است؛ پروژه‌هایی که دارای ایراداتی هستند و ناتمام مانده اند که پس از رفع شدن ایرادات با اولویت به افتتاح می‌رسند.

شعار سال: عبدالرضا چراغعلی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در سال ۹۹ حدود ۲۰۶ پروژه عمرانی در روستاهای استان تهران افتتاح می شود که این امر به نوبه خود یک اتفاق جدید است و اعتبارات این پروژه ها از طریق دهیاری ها و استانداری تهران تامین شده است.

وی با اشاره به پروژه های مسکن مهر ادامه داد: مسکن مهر پردیس ۱۶۱۷۲ واحد و در پرند ۴۲۷۱ واحد به ارزش بالغ بر ۳۴۱ میلیارد به بهره برداری رسیده است؛ پروژه هایی که دارای ایراداتی هستند و ناتمام مانده اند که پس از رفع شدن ایرادات با اولویت به افتتاح می رسند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به بودجه شهرداری ها خاطرنشان‌ کرد: در اواسط اسفند به دستور استاندار تهران به شکل متمرکز بودجه شهرداری ها ابلاغ می شود که شاهد رشد ۳۰ درصدی بودجه شهرداری ها هستیم البته این بودجه با اقدامات کارشناسانه و منابع جدیدی که برای شهرداری ها تامین می شود، افزایش بیشتری خواهد داشت.

چراغعلی عنوان کرد: در دهه فجر امسال پروژه های عمرانی استانداری تهران ۲/۵ برابر افزایش یافته است و از انجا که استان تهران بیش از این ظرفیت گسترش ندارد جهت رفع مشکلاتی از جمله آلودگی هوا، ترافیک و غیره توجه به بیشتر به روستاها در دستور کار است.

وی در ادامه با اشاره به مشکل زمین خواری گفت: با گسترش مداخلات خود و ارتباط با سایر دستگاه و سازمان ها در جهت تامین سرانه های عمومی و تغییر کاربری با ساخت و سازهای غیر مجاز مقابله می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار:12 بهمن 1399، کد خبر:1032349،www.ilna.news

با اشاره به بودجه شهرداری‌ها خاطرنشان کرد: در اواسط اسفند به دستور استاندار تهران به شکل متمرکز بودجه شهرداری‌ها ابلاغ می‌شود که شاهد رشد ۳۰ درصدی بودجه شهرداری‌ها هستیم البته این بودجه با اقدامات کارشناسانه و منابع جدیدی که برای شهرداری‌ها تامین می‌شود، افزایش بیشتری خواهد داشت.

چراغعلی عنوان کرد: در دهه فجر امسال پروژه‌های عمرانی استانداری تهران ۲/۵ برابر افزایش یافته است و از انجا که استان تهران بیش از این ظرفیت گسترش ندارد جهت رفع مشکلاتی از جمله آلودگی هوا، ترافیک و ... توجه به بیشتر به روستا‌ها در دستور کار است.

وی در ادامه با اشاره به مشکل زمین خواری گفت: با گسترش مداخلات خود و ارتباط با سایر دستگاه و سازمان‌ها در جهت تامین سرانه‌های عمومی و تغییر کاربری با ساخت و ساز‌های غیر مجاز مقابله می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار:۱۲ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۱۰۳۲۳۴۹، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
خدا به خير كنه اين افزايش بودجه رو واقعا اين ها با همون درامد سابق خودشون اين همه بدبختي به بار اوردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین