پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۳۸
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: واگذاری بخشی از اختیارات شهرداری به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری موجب پدید آمدن فساد می‌شود.

شعار سال: پرویز سروری در دویست و نود و ششمین جلسه شورا گفت: اخبار نگران کننده ای از برخی مناطق که در آن بناهای میراثی وجود دارد به گوش می رسد.

وی ادامه داد: متاسفانه در برخی محدوده‌ها شهرداری بخشی از اختیارات خود را به میراث فرهنگی سپرده و با توجه به اینکه بناهای مجاور ابنیه میراثی با محدودیت ارتفاعی مواجهند و این سازمان میراث فرهنگی است که خود تعیین می کند کدام بنا دارای چه ارتفاعی باشد که این امر زمینه سوءاستفاده را فراهم می نماید . لذا بایستی سریعا به این موضوع رسیدگی شود.
رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به پدیده مگس‌های سفید (عسلک‌های پنبه) گفت: متأسفانه مگس‌های سفید هر سال بیشتر می شوند و مناطق میانی شهر تهران از این مهم رنج فراوانی را متحمل می‌شوند و این در شرایطی است که اقدامات شهرداری در این زمینه فانتزی و ناکارآمد بوده است.
سروری تصریح کرد: اقدامات شهرداری هیچ مانعی برای رشد این موجودات خلق الساعه به وجود نیاورده و باید فکر اساسی برای این موجودات کرد. به یقین سابقه ای اینچنین در کشور های دیگر بوده و باید با الگو برداری از روش های مهار چنین موجوداتی برای مهار مگس های سفید اقدام کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ انتشار 18 مهر95 ، کد مطلب: 95071811341: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین