پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۷۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران موظف بود برای حمایت قانونی از پلیس راهور که متشکل از سربازان است، از سرباز سیلی خورده از نماینده مجلس حمایت کند.

شعار سال:محمد جواد حق شناس در جلسه صبح سه شنبه شورای شهر تهران، در تذکری به شهردار تهران و هیأت رئیسه شورا، اظهار داشت: حامد اکبری سرباز جوانی که در خیابان انقلاب تهران در راستای وظیفه قانونی خود توسط شخصی در لباس قانون گذار، سیلی خورد.
 
این عضو شورای شهر گفت: شهرداری تهران موظف بود برای حمایت قانونی از پلیس راهور که متشکل از سربازان نیز هست، حمایت قانونی کند تا هر تازه به دوران رسیده‌ای جرأت اهانت به سربازان را نکند و بر گونه یخ زده سربازان به ستم سیلی نزند و از تریبون رسمی این سرباز را مورد عتاب قرار ندهد.
 
او به شهردار تذکر داد: این امر تاکنون انجام نشده و شهرداری موظف است نسبت به این بزه آشکار اقدام کند و در صورت استنکاف از سازمان مسئول، به صورت مستقیم از رئیس مجلس درخواست رسیدگی به این امر را کند.
 
حق شناس تاکید کرد: به علاوه باید در اولین فرصت نسبت به تقدیر از این سرباز در صحن شورا اقدام شود.
  
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین  ، تاریخ انتشار:  14 بهمن  1399  ، کدخبر: 1482295، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
اميد داريم كه اين تقدير ها براي تقابل عقيدتي شوراي شهر و مجلسي ها نباشه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین