پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۸۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
مدیرعامل پیشین شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه تحریمی علیه شرکت ملی نفتکش ایران وجود ندارد، گفت: در موضوع گم شدن کشتی‌های نفتکش سکوت کردیم تا منافع این شرکت تهدید نشود.

شعار سال: به نقل از شانا، علی اکبر صفایی روز یکشنبه، ٢۵ مهرماه در مراسم معارفه سیروس کیان ارثی بهعنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی نفتکش ایران و تودیع خود اظهار کرد: موفقیت‌های شرکت ملی نفتکش مرهون تلاش هیئت مدیره، مدیران و کارکنان تلاشگر این شرکت است.

وی افزود: شرکت ملی نفتکش ایران در سال‌های ٢٠٠٩ تا ٢٠١٢ با زیان انباشته‌ای روبرو بود که با اقدامهایی این زیان در سالهای بعد به سود بدل شد.

مدیرعامل پیشین شرکت ملی نفتکش ایران به دیگر اقدامها در این شرکت اشاره کرد و گفت: یکی از مواردی که مربوط به گذشته بود اما پیگیری آن در این دوره اجرایی شد موضوع «نفتکشهای» گم شده بود که این نفتکشها با کمک هیئت مدیره و دستگاههای قضایی و زیر نظر دستگاه‌های نظارتی به ناوگان شرکت بازگشت.

صفایی با بیان اینکه این موضوع به شکل مطرح شده در برخی رسانهها نبود، ادامه داد: در این ارتباط با درایت هیئت مدیره برای حفظ منافع و اموال شرکت که همواره در خارج از مرز‌ها در معرض تهدید است، سکوت اختیار شد.

وی با اشاره به اینکه با اقدامهای دستگاه قضایی موضوع پسگرفتن بقیه مطالبات شرکت به مرحله و نتایج مطلوبی رسیده است، گفت: همه تهمت‌ها و افتراهای زده شده را در این باره به خدا واگذار می‌کنم.

صفایی با بیان اینکه این موضوع هیچ ارتباطی به کارکنان صدیق شرکت ملی نفتکش ایران ندارد و مربوط به دوره گذشته است، گفت: تصمیمهای گذشته در زمان خودش قابل ارزیابی است.

وی با اشاره به پیاده سازی مدیریت مشارکتی و هدفمند در شرکت ملی نفتکش ایران گفت: در ساختار شرکت اصلاحاتی شده است و شرکت‌های جدید به منظور تکمیل زنجیره حمل و نقل ایجاد شد که هم در دوران تحریم و هم در پساتحریم ارزش آفرین و مدیر پرور بوده است.

مدیرعامل پیشین شرکت ملی نفتکش ایران در ادامه با بیان اینکه فعالیتهای مختلفی برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در این شرکت انجام شد، گفت: به جرات می‌توان از شرکت ملی نفتکش ایران به عنوان یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی نام برد.

وی افزود: این شرکت افزون بر حفظ ناوگان در دوان تحریم، توانست به بزرگ‌ترین ناوگان کشتیرانی نفتی جهان بدل شود و کار حمل نفت صادراتی کشور را بدون هیچ دغدغه و نگرانی و بدون لحظه‌ای توقف انجام دهد و نیاز داخل را تامین کند.

بر اساس این گزارش، صفایی درباره اخبار منتشر شده درباره تحریم شرکت ملی نفتکش ایران نیز افزود: تحریمی علیه شرکت ملی نفتکش ایران وجود ندارد و ناوگان این شرکت در بازارهای بین‌المللی حضور دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ انتشار 25 مهر95 ، کد مطلب: 95072514787: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین