پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۰۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
معاون عمران و توسعه امور شهر و روستایی وزیر کشور گفت:آیین رونمایی و بهره‌برداری طرح‌های عمرانی شهرداری‌ها فردا پنجشنبه با حضور ویدئوکنفرانسی رییس‌جمهوری برگزار می‌شود.
شعار سال: مهدی جمالی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: به منظور تبیین دستاورد‌ها و اقدامات دولت تدبیر و امید و اطلاع رسانی اقدامات موثر مجموعه مدیریت شهری در کشور، آیین رونمایی و افتتاح از پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها در روز پنجشنبه ۱۴ اسفند با حضور رئیس جمهور و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: از میان پروژه‌های شاخص احصا شده از شهرداری‌های سراسر کشور ۵ پروژه بهره‌برداری از ایستگاه‌های مترو قیام و دولاب تهران، پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی مشهد مقدس، مجتمع تجاری، اداری و فرهنگی شهر گرگان، مجموعه تفریحی، گردشگری ایران کوچک شهر کرج و میدان بزرگ میوه و تره بار بندرعباس در این مراسم با حضور رییس جمهوری افتتاح خواهند شد.

به گفته جمالی نژاد؛ پیش از این آیین رونمایی و افتتاح ۵ پروژه ملی و شاخص مدیریت شهری ۲۷ آذر امسال در حضور رییس جمهور برگزار شده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۲۵۰۲۱۴، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
0
0
دلم برای ملتی میسوزه که نتونسته هنوز با انتخاب درست خودش اینده کشور رو بسازه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین