پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۲۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای استان البرز با اشاره به ممنوعیت تجمع در روز ۱۳ فروردین، گفت: تعطیلی فعالیت آموزشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، هنری و عدم برگزاری نماز‌های جمعه و جماعت طی دو هفته آینده در شهر‌های نارنجی استان اعمال می‌شود.
شعار سال: ناصر مقدم در تشریح محدودیت‌های کرونایی اخیر در استان البرز اظهار داشت: با توجه به انتشار ویروس کرونا در سطح استان البرز و تغییر رنگ شهر‌های کرج و فردیس از زرد به نارنجی، شرایط و محدودیت‌های کرونایی استان البرز تغییر کرده و متناسب با وضعیت جدید وضع شده است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای استان و مدیریت جو روانی استان البرز افزود: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و بر اساس مقررات موضوعه برای رنگ بندی‌های مختلف کرونایی، برگزاری نماز‌های جمعه و جماعات در شهر‌های نارنجی، به مدت ۱۴ روز تعطیل خواهد بود و کلیه مراسم‌های مذهبی و برگزاری جلسات اداری و ... با بیش از حضور ۱۵ نفر ممنوع است و این محدودیت‌ها از ۸ فروردین شروع شده و تا ۲۲ فروردین ادامه خواهد داشت.
 
تعطیلی فعالیت آموزشی و فرهنگی- هنری در دو هفته آینده

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه اظهار داشت: در پایان هفته جاری، بر اساس سنت نوروزی و روز طبیعت، شهروندان به باغ‌ها و فضای سبز می‌رفتند که توصیه ما به شهروندان آن است که تا حد امکان از منازل خود خارج نشوند و در صورت حضور در فضای باز و سبز، ضمن پرهیز از حضور در جمع‌ها و اماکن شلوغ، تمامی دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی و کرونایی را رعایت کرده و از هرگونه عادی انگاری در خصوص کرونا و خطرات آن، پرهیز کنند.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات مدیریت هوشمند کرونایی، حضور در پارک‌ها و فضای سبز عمومی شهرها، ممنوع است و نظارت و کنترل لازم توسط مراجع مربوطه در این خصوص صورت خواهد پذیرفت لذا از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم که در اجرای این مصوبات مسئولین را همراهی و یاری رسانند.

مقدم در ادامه خاطر نشان کرد: طبعاً همه مسئولان ستاد ملی و استانی کرونا، از عمق اعتقادات و علایق و شرایط شهروندان آگاهی دارند لیکن به اقتضای حفظ سلامت و امنیت بهداشتی عموم مردم، حد ضرورت مقررات و محدودیت‌های کرونایی را بر اساس تجارب و توصیه‌های کارشناسان و پرسنل خدوم بهداشت و درمان تنظیم و اعلام کرده اند که رعایت این اصول همانطور که در مقاطع و مراحل گذشته شاهد بودیم، در بهبود و کنترل شرایط کرونایی شهر و استان، تأثیر بسزا و تعیین کننده‌ای دارد و کسب موفقیت‌های کرونایی تنها در پرتو مشارکت و اهتمام جدی همه آحاد مردم محقق خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۵۶۳۹۴، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
بايد تشكر كرذ از مسئوليني كه خيلي محكم اين قانون رو در شهر ها برقرار كردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
اي كاش ميتونستيم شرايط رو در زمينه كرونا در دوران عيد بهتر مديريت ميكرديم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین