پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۱۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
برخی از هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد دست اندرکاران و مسئولان ارشد اجرایی استان وبی توجهی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمددر اجرای برنامه های رئیس جمهور گلایه کردند.

شعارسال: برخی از هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از جمله حسن غفاری، سید یونس آبسالان، هادی محقق ، محمد مختاری و اکبرآیین از روند برنامه ریزی مسئولان با رئیس جمهور گلایه کردند.

بر همین اساس این هنرمندان که از دیدار رئیس جمهور با برگزیدگان و برنامه ریزی مسئولان استانی گلایه داشتند.

یونس آبسالان نویسنده و کارگردان مطرح کشوری با ابراز گلایه مندی از این وضعیت تصریح کرد: متاسفانه با وجود اینکه هنرمندان استان همچون دیگر اقشار از توان و ظرفیت خود برای حضور هرچه سریعتر رئیس جمهور استفاده کردند و اکنون مورد بی مهری واقع شدند.

وی خاطرنشان کرد: بی تدبیری و مصلحت اندیشی در جریان برخی اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد با سفر هیئت دولت به استان بیداد کرد.

آبسالان اظهار کرد:شاید به دلیل اینکه بازنشسته شدم صلاح براین شد که نام ما را برتخته سیاه برگزیدگان فرهنگ وهنر پاک کنند.

این کارگردان کشوری حذف هنرمندان بنام و اصلاح طلبان استان در دیدار رئیس جمهور با برگزیدگان کهگیلویه و بویراحمد راعملی ناپسند و غیر قابل قبول دانست.

حسن غفاری مدرس عکاسی دانشکده خبر، تهران و از هنرمندان وفرزندان شایسته استان کهگیلویه وبویراحمد واز حامیان دولت تدبیر وامید که تا چند روز پیش مطالب و یادداشت هایی در توصیف وتشویق هنرمندان در جهت استقبال سفر روحانی به استان داشتند در دیداررئیس جمهور با برگزیدگان نیزازاین دیدار بازماند.

غفاری با ابراز گلایه مندی به خبرنگار گفت: وقتی که برسردرورودى اداره فرهنگ وارشاد استان جملاتى نوشته شده كه كارمندانش نه به آن اعتقادى دارند ونه در عملى شدنش تلاش مى كنند، چگونه است كه وضعيت حضور هنرمندان نزد كاروان دولت اميد ورئيس جمهور مشخص نيست.

این هنرمند مطرح کهگیلویه وبویراحمدی تصریح کرد: معلوم نيست كه نماينده و سخنگوى هنرمندان چه كسى است، اداره فرهنگ وارشاد استان فضاى هنرى را با چه زد وبندهایی عوض كرده؟ واز هر كسى سراغ مى گيرم مى گويند دعوت نشده ايم و نمى دانيم روال برنامه چيست!

وی ابراز گلایه مندی از مسئولان فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد:سفر دولت وتدبیر وامید فرصتی بود تا هنرمندان بتوانند مشکلات و ایده های خود را به رئیس جمهور بیان کنند.

براساس این گزارش محمد مختاری نویسنده وکارگردان ،هادی محقق فیلم سازو اکبرآیین رییس کمیته هنرمندان ستاد روحانی در استان نیز در این دیدار دعوت نشدند.

در ادامه این گزارش ؛شخصي به نام فريد كيامرثي قراربود به نمايندگي هنرمندان در محضر رئیس جمهور صحبت كند که برخی از هنرمندان از هویت وی بی اطلاع بودند و درسایت های مجازی واکنش نشان دادند.

گفتنی است؛ بهنام نوروزی از هنرمندان استان درنشست برگزیدگان با رئیس جمهور حضور داشت و از سخنرانان این نشست بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی فصل امید، تاریخ انتشار: 24مرداد1395، کدخبر: 4169: www.faslomid.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین