پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۴۵۳
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
مصطفی تاجزاده چنان در بعضی از سخنان خود با آرامش از خطوط قرمز نامرئی سیاسی موجود در کشور عبور می‌کند و کمترین برخورد قضایی، امنیتی و سیاسی با جای هزار سوال را باز می‌گذارد. جنس امنیتی تاجزاده آنقدر‌ها قوی و خالص نیست که هنوز او راصاحب قدرت بنامیم و بنامیم. از طرفی، از نظر فکری نیز فردی نظریه پرداز محسوب نمی‌شود که حرف هایش را آکادمیک و روشنفکرانه بدانیم. فرد سیاسی جناح مقابل با این حد از خط گذری، شائبه محلل بودگی ایشان را برای بعضی از افراد ایجاد کرده است.

  شعار سال:در فرهنگ فارسی  و از منظر دین مبین اسلام ، محلل مرد است که با زن سه طلاقه، ازدواج می‌کند و او را طلاق می‌دهد تا آن زن بتواند دوباره با همسر پیشین خود ازدواج کند. بر اساس قوانین شرعی اسلام اگر مردی دو بار همسرش را طلاق دهد و دوباره به او رجوع کند پس از سومین طلاق ،دیگر امکان ازدواج با او را ندارد مگر اینکه آن زن به عقد ازدواج مرد دیگری درآید و سایر داستان و راستان این روایت .

برخی از کارشناسان با تحلیل جنس حرف های خط شکنانه و خطوط قرمزی آقای تاج زاده و عدم برخورد خاص با وی، شائبه آشتی نظام سیاسی با مردم را بواسطه حضور و صحبت محلل ها ، مطرح می کنند. برخی دیگر هم با تقلیل بحث به سطح رویداد، حرف های تاجزاده را با محک انتخابات عیارسنجی کرده اند.

این در حالی است که گروهی دیگر با تحلیل شخصیتی از او ، افزایش سن را عاملی برای حرکت تدریجی تندروی های سیاسی به حوزه نقد و نظر سیاسی ، دانسته اند. قضاوت با خود شما و روشنگری احتمالی با آقای تاجزاده .

تعداد بازدید : 31


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال برگرفته از روزنامه اینترنتی فراز

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین