پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۰۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
فخاری عضو شورای شهر تهران با اشاره به این‌که استفاده از واژه واکس‌خواری که رواج پیدا کرده اشتباه است، گفت: جامعه شهرداری بسیار گسترده بوده و این تخلف بسیار کوچک است. صرفا با چند مورد محدود تخلف در نواحی شهرداری نمی‌توان از این عنوان استفاده کرد.
شعار سال: الهام فخاری در خصوص عملکرد شورای شهر در دوره پنجم، گفت: با توجه به بحران همه‌گیری کرونا در زمینه توقف رویه‌های نادرست که در ساختار شهرداری‌ها پیش‌گرفته شده بود شورای پنجم عملکرد نسبتا خوبی داشته است.

وی افزود: در این دوره تلاش شد دستورالعمل‌های بهبود خدمات شهری و اجرایی شدن آن‌ها ترمزی باشد برای مهار عواملی که به شهروندان لطمه زده است.

این عضو شورای شهر گفت: اقدام‌ها و کارکرد‌های نوآورانه و جایگزین‌سازی منابع پایدار هنوز جای کار دارد.

فخاری با اشاره به این‌که استفاده از واژه واکس‌خواری که رواج پیدا کرده اشتباه است، گفت: صرفا با چند مورد محدود تخلف در نواحی شهرداری نمی‌توان از این عنوان استفاده کرد.

وی با بیان این‌که جامعه شهرداری بسیار گسترده بوده و این تخلف بسیار کوچک است، افزود: در حال حاضر این تخلفات کوچک توسط مراجع ذی‌ربط شناسایی شده و دستور رسیدگی به تخلفات آن‌ها در قوه قضاییه مطرح شده است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تایرخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۷۹۳۲۶، www.ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
1
واقعا که چه قدر این مسئولان وقیحن با پرروی تمام حق الناس کردن و اسمشو میزارن خلاف کوچک تازه اینا مسئولان خرده پان انقدر پرروان وای به مسئولان سرکرده و دم کلفت ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
1
چی بگیم ولله این شهرداری ها نشون دادن که در زمینه وقاحت هم رتبه فوق العاده خوبی دارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
1
اینم از مدیریت شهر و روستایی کشورمون که دارن به این حد از وقاحت معترف میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین