پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۶۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ضمن تشریح مبالغ توزیع شده از محل وجوه متمرکز توسط این سازمان، از پرداخت بیش از ۶۳ هزار و ۱۲۸میلیارد ریال (بیش از ۶۳۱۲ میلیارد تومان) در سال ۱۳۹۹ به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد.

شعار سال: علی اکبر اسدی  با بیان مطلب فوق اظهار کرد: از محل اعتبارات تبصره(۲) ماده (۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۴۸ هزارو ۸۱۹ میلیارد ریال  بین شهرداریها و دهیاریها توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این اعتبار، مطابق قانون به نسبت ۱۲ درصد شهرداری کلانشهرها، ۵۳ درصد سایر شهرداری ها و ۳۵ درصد دهیاری ها توزیع می شود، ادامه داد: سهم شهرداری کلانشهرها از کل وصولی ۴۶۸۷ میلیارد ریال، سهم سایر شهرداری ها ۳۰ هزار و ۴۶۲ میلیارد ریال و سهم دهیاری ها ۱۳ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال بوده است.

اسدی همچنین گفت: از محل سایر ردیف ها و طرح های مندرج در قانون بودجه سنواتی با پیگیری های به عمل آمده از سازمان برنامه و بودجه تاکنون مبلغ ۱۴ هزار و ۳۰۹ میلیارد ریال به طرح ها و ردیف های مندرج در قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور اختصاص یافه است.

وی اضافه کرد: این اعتبار بر اساس مفاد توافقنامه های مبادله شده با سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرداری ها و دهیاری ها اختصاص یافته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۷۳۶۶۳،www.ilna.news.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
شهرداری ها و دهیاری ها در ایران باید دوباره و یکبار برای همیشه به سمت و سوی اصلاح حرکت کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین