پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
رییس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق کرمان، خواستار برنامه ریزی دقیق و ویژه برای معرفی هر چه بهتر استان کرمان در کنوانسیون جهانی گردشگری 2017 شد.

شعارسال: "مهدی سیاوشی" در نشست اعضای کمیسیون گردشگری با رییس کانون راهنمایان گردشگری کشور، گفت: با توجه به اینکه برنامه‌های کنوانسیون انعکاس جهانی خواهد داشت، باید کرمان به بهترین شکل ممکن در این برنامه‌ها معرفی شود و از هم اکنون اعضای فعال کمیسیون در زمینه تهیه فیلم، عکس و مطلب برای شبکه‌های مختلف اجتماعی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده گردشگری کرمان برای گردشگران خارجی و حتی داخلی ناشناخته باقی مانده است، افزود: در حال حاضر سه اثر ثبت جهانی شامل ارگ بم، باغ شاهزاده ماهان و روستای صخره ای میمند در کرمان وجود دارد و برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای ثبت کلوت‌های شهداد به عنوان چهارمین اثر نیز توسط مسئولان استان در حال انجام است.

رییس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق کرمان، ادامه داد: در سه ماه گذشته گروه‌های ارزیاب برای برگزاری دو ماراتن بین‌المللی به کویرهای شهداد سفر کردند و پس از مشاهده این همه شگفتی، برگزاری این مسابقه در کویر را تایید کردند.

سیاوشی، بر برگزاری دوره‌های آموزشی برای کسب آمادگی بیشتر گروه‌های مرتبط با گردشگری در استان تاکید کرد و گفت: دوره آموزشی دو روزه برای رستوران داران و مدیران مراکز گردشگری در آذرماه سال جاری در کرمان برگزار خواهد شد و همچنین گروهی از فعالان دفاتر و آژانس‌های گردشگری برای شرکت در دوره آموزشی سه روزه با موضوع نحوه مدیریت هتل ها و رستوران ها و بازدید از این اماکن به استانبول اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه با وجود عزم ملی، گردشگری در کشور و استان رونق می‌یابد، گفت: لحاظ کردن بخش‌های مختلف گردشگری در کتاب های درسی می‌تواند به رونق و ارتقای فرهنگ گردشگری کمک کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 25آبان1394،کد مطلب: 94082515125: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین