پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۲۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
اینکه فردی تمایل به حضور در شورای شهر داشته باشد، حق مسلم شهروندان است. اما سوال اینجاست که دختر سردار سلیمانی با کدامین تخصص قصد ورود دارد؟ آیا نباید به اسم و شهرت شهید سلیمانی اندیشید؟ در صورت ورود ایشان به شورا، آیا این شائبه نمی‌تواند ایجاد شود که رای گیری جهت دار بوده است؟ آیا به پیامد‌های درگیر سازی یادگار این شهید و خانواده اش در مدیریت شهری اندیشه شده است؟ گاهی چقدر کوچک می‌اندیشیم به اقدامات بزرگ.
شعار سال: نرجس سلیمانی، دختر بزرگ شهید سلیمانی که برای کاندیداتوری در شورای شهر تهران ثبت‎نام کرده بود، در فهرست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قرار گرفت.پس از انتشار در لیست ائتلاف شورای شهر تهران نام یک نفر به نظر همگان آشنا آمد و آن حضور نرجس سلیمانی دختر بزرگ سردار قاسم سلیمانی در لیست شورای است.

فرزند شهید سلیمانی؛ ابتدا در لیست ۸۴ نفره ائتلاف نبوده و امروز در لیست نهایی قرار گرفته است

به نظر می‌رسد استفاده ابزاری از نام شهید سردار سلیمانی و خانواده او برای رسیدن به قدرت در دستور کار جریان به اصطلاح انقلابی است.

دختر سردار سلیمانی خوش آمد، اما با کدام تخصص؟

واکنش ها به کاندیداتوری نرجس سلیمانی در شورای شهر

گلایه برادر شهید حاج قاسم سلیمانی از کاندیداتوری نرجس سلیمانی در انتخابات شوراها

حاج سهراب سلیمانی نوشت: برادر شهید و غریب از روح بلند و مطهرت عذر میخواهم تلاش کردم اما موفق نشدم. ان‌شاالله خداوند حافظ آبرویت خواهد بود.

دختر سردار سلیمانی خوش آمد، اما با کدام تخصص؟+واکنش ها

 حاج سهراب سلیمانی، برادر شهید حاج قاسم سلیمانی، در اینستاگرام نوشت: «عزیر برادر ایران کار را با روح مطهرت کسانی کردند که خود را برادر شما می پنداشتند ولی غافل از اینکه شما با خدا معامله کردی و عزیر مردمت شدی. انشاالله خداوند حافظ آبرویت خواهد بود. برادر شهید و غریب از روح بلند و مطهرت عذر می خواهم تلاش کردم اما موفق نشدم.»

انتقاد فرزند شهید سلیمانی از کاندیداتوری خواهرش در انتخابات شوراها: پدر گفت از اسم من استفاده نکنید!

دختر سردار سلیمانی خوش آمد، اما با کدام تخصص؟

فاطمه سلیمانی در پستی اینستاگرامی از کاندیداتوری خواهرش نرجس در انتخابات شوراها انتقاد کرد و نوشت: بابا جانم صوت صدایت همیشه در گوشم نواخته میشود که اگر حتی از اسم شما استفاده کردیم ما رو نمی‌بخشید.

پرویز امینی جامعه‌شناس و استاد دانشگاه خطاب به نرجس سلیمانی نوشت:
این جریانی که شما را در فهرست خود در انتخابات شوراها قرار داده است، از نظر عقلی و فهم صحنه سیاست، تعطیل بود و با جاگذاری شما در فهرست انتخاباتی خود، معلوم شد در چیزهای دیگر از جمله فهمیدن جایگاه و ارزش سرمایه‌های ملی و انقلابی بی‌جایگزین مثل شهید سلیمانی نیز تعطیل است.

سرکار خانم سلیمانی، نگاه این جریان به شما یک نگاه ابزاری و برای عبور دادن خرِ خود، از پلِ سیاست است. اینها نمی‌فهمند یا نمی‌خواهند بفهمند که کسبِ همه جایگاه‌های قدرت در ایران، چه برسد به سطح نازل شوراها، در برابر تأثیری که حقیقت شهید سلیمانی در جان‌های ملت ما دارد، پشیزی ارزش ندارد.

امروز شهید سلیمانی در این شوره‌زار بداندیشی و بدکرداری نسبت به میراث انقلاب در نظر و عمل و اداره کشور، شاهراه شناخت بسیاری از دختران و پسران نوجوان و جوان از مکتب خمینی و حجت علاقه و پیروی آنان از خامنه‌ای است.

مثل شهید سلیمانی در تاریخ ملت‌ها در حکم استثنایی بر قاعده‌اند و مصداق این شعر مولوی‌اند:
از تمام خلق یک تن صوفی‌اند
مابقی در سایه او می‌زیند
خانم نرجس سلیمانی، شهید سلیمانی خود این عرصه را خوب می‌شناخت و از آن گریزان بود. او خود را نامزد گلوله‌ها می‌خواست نه رای‌ها! این عرصه، عرصه حضور شما نیست. تو را به خدا این صحنه را ترک کنید.

مهدی نصیری، سردبیر و مدیرمسئول سابق روزنامه کیهان در واکنش به گنجاندن فرزند قاسم سلیمانی در لیست شورای ائتلاف اصولگرایان نوشت: "
گویا خانم نرجس سلیمانی در لیستی برای انتخابات شورای شهر تهران قرار داده شده.‌ به نظرم حضور در چنین انتخاباتی با چنین مهندسی غیر ملی و البته غیر شرعی، برای فرزند شهید سلیمانی اگر قرار است چهره ای ملی و فراجناحی بماند، زیبنده نیست."

دختر سردار سلیمانی خوش آمد، اما با کدام تخصص؟+واکنش ها
 روز گذشته با انتشار لیست شورای ائتلاف اصولگرایان مشخص شد که نام «نرجس سلیمانی» در لحظات آخر و در حالیکه در فهرست اولیه قرار نداشت به این لیست اضافه شده است.

واکنش وزیر فرهنگ و ارشاد به متن اینستاگرامی اخیر فاطمه سلیمانی:

چقدر از این پست دلشادم. بگذارید یک سرباز برای این ملت بماند.

دختر سردار سلیمانی خوش آمد، اما با کدام تخصص؟+واکنش ها

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
0
3
هر کسی را بهره کاری ساختن ...
شماره 22
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
2
2
الان دقیقا میشه بگید بقیه تخصصشون چیه و از تخصص احتمالیشون چقدر استفاده میکنن؟
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
حالا نه اینکه بقیه کاندیدا ها خیلی پروفشنال هستند تو این زمینه.

با آرزوی سر بلندی برای سرکار خانم سلیمانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین