پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۸۵۲
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۲
معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه از شرکت‌ها برای حضور در عرصه بین المللی حمایت می‌کنیم، گفت: این شرکت‌ها می‌توانند در کنیا به واسطه خانه نوآوری، دفتر کار داشته باشند.
شعار سال: سیاوش ملکی‌فر امروز در برنامه «یکشنبه‌های صادراتی؛ پذیرش هیئت تجاری و فناوری در حوزه کشاورزی از کشور کنیا» که به صورت آنلاین در محل در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: در حال حاضر صندوق نوآوری و شکوفایی ۶۰خدمت ابزار مالی را به شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌کند.
 
بیش از۶ هزار شرکت دانش بنیان در ۴۵ پارک علم و فناوری فعالیت می‌کنند

وی با بیان اینکه صندوق نوآوری و شکوفایی برنامه مفصلی برای حضور شرکت‌های دانش بنیان در عرصه بین المللی دارد، عنوان کرد: اکنون بیش از۶ هزار شرکت دانش بنیان در ۴۵ پارک علم و فناوری فعالیت می‌کنند و این پتانسیل صادراتی برای آن‌ها وجود دارد.

معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه عمده شرکت‌های دانش بنیان در لبه تکنولوژی کار می‌کنند، گفت: در حال حاضر حدود ۲۰۰ مرکز رشد و حدود ۲۰۰ شتابدهنده و به عبارتی مرکز رشد خصوصی در حال فعالیت هستند.

ملکی‌فر یادآور شد: براساس آخرین آمار صادراتی، ۴۵۰ شرکت دانش بنیان (۱۰ درصد از کل دانش بنیان ها) حدود یک میلیون دلار صادرات داشته اند.

وی گفت: صندوق نوآوری برای توسعه همکاری بین المللی شرکت‌ها ابزار‌های متنوعی را در نظر گرفته است.

معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: در این راستا، بهمن ماه سال گذشته خانه نوآوری ایران در کنیا راه اندازی شد و هیئتی از شرکت‌های دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به این کشور اعزام شده اند.

ملکی فر با تاکید بر ضرورت ثبت لوگو، برند و اختراع در کشور مبدا توسط شرکت‌ها ادامه داد: صندوق نوآوری و شکوفایی در زمینه ثبت اختراع، نشان تجاری و طرح صنعتی از شرکت‌ها حمایت می‌کند.

وی یادآورشد: این صندوق در حوزه کشاورزی که شاید نیاز به ثبت طرح صنعتی باشد، از دانش بنیان‌ها حمایت می‌کند.

معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار داشت: بسیاری از شرکت‌ها حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را یکی می‌دانند، اما حمایت‌های در نظر گرفته شده در هر دو نهاد جدا و متفاوت است و شرکت‌ها می‌توانند از حمایت هر دو نهاد بهره ببرند.

ملکی فر با اشاره به راه اندازی خانه نوآوری در کنیا تاکید کرد: این مرکز ظرفیت خوبی برای شرکت‌های ایرانی در بازار خارجی محسوب می‌شود. شرکت‌ها می‌توانند با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در کنیا در این خانه نوآوری صاحب دفتر شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وب زوم، تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۵۴۴، webzoom.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین