پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۱۶۴
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
غرفه‌های درآمدزایی ویژه معلولان و بانوان سرپرست خانواده در بوستان‌های زیتون و ترنج برپا شده‌است.در این بازار‌ها بیش از ۲۰۰ غرفه وجود دارد که رایگان در اختیار معلولان و بانوان سرپرست خانوار قرار می‌گیرد. البته افراد باید معرفی نامه از سوی بهزیستی به اداره ساماندهی ارائه دهند.
شعارسال:مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه۱۴ دراین باره گفت: «در شرایط فعلی خانواده‌های کم بضاعت و کم توان بیشتر از دیگر اقشار جامعه دچار مشکل اقتصادی شده اند. از این رو با راه اندازی روز بازار در ناحیه‌های ۳ و ۵ امکان درآمدزایی برای آن‌ها را مهیا کرده ایم.» «احمد بابایی» افزود: «در این بازار‌ها بیش از ۲۰۰ غرفه وجود دارد که رایگان در اختیار معلولان و بانوان سرپرست خانوار قرار می‌گیرد. البته افراد باید معرفی نامه از سوی بهزیستی به اداره ساماندهی ارائه دهند.»
 
غرفه های رایگان برای معلولان و بانوان سرپرست خانوار
او ادامه داد: «جمعه بازار در انتهای خیابان میرهاشمی جنب بوستان زیتون و سه شنبه بازار نیز در ضلع جنوبی بوستان ترنج برپا می‌شود.» او گفت: «علاقه‌مندان برای دریافت غرفه، می‌توانند به اداره ساماندهی در خیابان نبرد جنوبی، بعد از تقاطع زمزم، شهرداری منطقه ۱۴ مراجعه کنند. این میان شهروندان مثل دستفروشان و افراد کم سرمایه هم می‌توانند با کمترین هزینه در این روزبازار‌ها غرفه اجاره کنند.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برخط نیوز، تاریخ انتشار ۴ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۶۲۴۶۱۳۳۵۲۸۳، www.barkhat.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین