پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۶۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
حسن منتظرتربتی خطاب به مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران نوشت: تعمیرات خط لوله سراسری هفتم در زمان کوتاه، آن هم در شرایط سخت و گرمای طاقت‌فرسا که سبب شد تأمین گاز نیروگاه‌ها به موقع انجام شود، کاری ارزشمند و درخور تقدیر است.
شعار سال: حسن منتظرتربتی در این پیام خطاب به مهدی جمشیدی‌دانا، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران نوشت: این مهم که در شرایط سخت و گرمای طاقت‌فرسا انجام و سبب شد تأمین گاز نیروگاه‌های استان سیستان و بلوچستان، جنوب استان کرمان و صنایع شرق استان هرمزگان به موقع انجام شود، نشان از توان بالا و همدلی و همیت کارکنان شرکت انتقال گاز دارد.

وی افزوده است: تعمیرات خط لوله سراسری هفتم در زمان کوتاه، آن هم در شرایط سخت و گرمای طاقت‌فرسا که سبب شد تأمین گاز نیروگاه‌ها به موقع انجام شود، کاری ارزشمند و درخور تقدیر است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز تاکید کرده است: بدین‌وسیله از جنابعالی و همه همکاران تلاشگر شرکت انتقال صمیمانه تشکر نموده و آرزوی سلامتی و موفقیت برای خانواده بزرگ صنعت گاز کشور را از خداوند مسئلت می‌کنم؛ مراتب قدردانی اینجانب را به همه همکاران ابلاغ کنید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شانا، تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۳۱۹۱۳۰، www.shana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
0
تنشون سلامت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین