پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۱۹۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۶
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لزوم رعایت اخلاق در سیاست گفت: تا امروز برخی‌ها اطراف رییسی برای باج خواهی حضور داشتند، اما امروز نیستند در هر صورت من دعا می‌کنم که ایشان باج ندهد.
شعار سال: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لزوم رعایت اخلاق در سیاست گفت: تا امروز برخی‌ها اطراف رییسی برای باج خواهی حضور داشتند، اما امروز نیستند در هر صورت من دعا می‌کنم که ایشان باج ندهد.

او تاکید کرد: اخلاق در کنار سیاست و سیاست مداری از ملزومات حضور در قدرت است، ما می‌گوییم در سیاست بی‌اخلاق نمی‌شود اگر بی اخلاقی‌ها ادامه پیدا کند نتیجه همین می‌شود که می‌بینیم.

توکلی خاطرنشان کرد: من لزوم اخلاق در قوه مجریه و برای مسئولین کشور را سرچ کردم سه میلیون مقاله آمد، من نظرم را در این رابطه بار‌ها نوشته ام و منتشر شده است. اینکه مسئولان حوزه سیاست چگونه باید باشند و چقدر اخلاق مداری اهمیت دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ما حوزه سیاست همراه با اخلاق را فراموش کرده ایم.

او ادامه داد: ما همیشه می‌گفتیم تخصص و تعهد از الزامات است هرچند که درست می‌گفتیم، ولی اگر برخی تخصص دارند، اما تعهد ندارند یک جای کار می‌لنگد، اعتقاد مدیران دولتی باید محکم باشد.

توکلی در پایان گفت: امروز در این شرایط کسانی که اجازه نمی‌دهند دولت کار خود را بکند و از او سهم خواهی می‌کنند باید آدم‌های بسیار بی معرفتی باشند و مصداق بارز این جمله هستند که یکی بر سر شاخ بن می‌برید! خودشان هم با ضرر دولت ضرر می‌کنند و در واقع اول خود این آدم‌ها و دوستان و خانواده آن‌ها متضرر می‌شوند.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنا، تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۱۶۹۲۷، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین