پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۰۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
مرجع تقلید شیعیان بر لزوم مهاجرت طلاب به شهرها و روستاهای کشور تاکید کرد و گفت: روحانیت نباید مساجد را خالی بگذارد خالی بودن شهرها و روستاها از روحانیون، سبب بروز مشکلات جدی می‌شود.

شعارسال: آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار مسئولان نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات آمریکا فرصتی بود تا جهان با چهره واقعی مسئولان و دولتمردان این کشور آشنا شوند و همه بدانند مردم آمریکا با چه مشکلاتی دست به گریبان هستند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه برخی دولت‌ها به دنبال مخدوش کردن چهره جمهوری اسلامی ایران هستند افزود: برخی می‌گویند تا ایران وجود دارد، دنیا درخطر است اما حقیقت اینکه ما باید به آن‌ها نشان دهیم که وجود اسلام عامل امنیت است.

استاد برجسته حوزه علمیه با تاکید براینکه باید اسلام ناب و واقعی در جهان ترویج شود خاطرنشان کرد: اسلام، مردم و ولایت فقیه از ارکان اصلی انقلاب هستند که حوزههای علمیه باید این ارکان را برای مردم تبیین کند.

وی با تاکید بر ضرورت اخلاق مداری و مردم مداری از سوی روحانیت تصریح کرد: طلاب و روحانیون باید با حسن خلق و عمل خود مردم را جذب دین کنند، متاسفانه برخی شهرها و روستاهای کشور از حضور روحانیت خالی است.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه روحانیت رسالت سنگینی در برهه کنونی بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: روحانیون و طلاب هیچگاه نباید از کسب علم خسته شوند هر چه بنیه علمیه حوزه‌ها قوی‌تر باشد، امر تفقه در دین نیز تسهیل می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: حفظ و تقویت روحیه انقلابی موضوع دیگری است که حوزه‌ها باید برای آن تلاش کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24آبان1395، کدخبر: 1240518: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین