پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۶۷۸۲۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
وزیر علوم در خصوص دبیر کلی شورای عالی عتف گفت: تصمیم ما بر این است که معاون پژوهشی عهده‌دار این مسؤولیت شود، ولی منتظر حکم رییس جمهور هستیم.
شعار سال: دکتر محمدعلی زلفی گل در نمایشگاه هفته پژوهش در خصوص تعیین تکلیف دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به ایجاد دو معاونت فناوری و پژوهشی در وزارت علوم، اظهار کرد: در حال حاضر دو معاونت فناوری و پژوهشی در وزارت علوم ایجاد شده است و یکی از این معاونت‌ها در سمت دبیر کلی شورای عتف منصوب خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه احتمالا معاون پژوهشی به عنوان دبیر کلی شورای عتف انتخاب خواهد شد، نهایی شدن این امر را موکول به حکم رییس‌جمهور دانست.

زلفی‌گل در خصوص اینکه احتمال دارد فردی از خارج از وزارت علوم تعیین شود، اظهار کرد: در حال حاضر تصمیم ما بر انتصاب معاون پژوهشی است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۰۹۲۳۱۷۸۳۷، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین