پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۱۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
عموم ما محافظین سیاسیون، مقامات و حتی گارد تشریفات را انسان‌های عقل کل، دارای ارتباط بالا با حوزه‌های سیاسی- مدیریتی و مواردی همانند می‌بینیم. اما واقع امر این گونه نیست. در برخی از موارد، مردم از محافظین وزرا نالان هستند و از برخورد بد برخی‌ها گلایه مند؟ عاقلانه‌ترین توصیه‌ای که می‌توانیم داشته باشیم این است که توجهی به آن‌ها نکنید (حتی ممکن است باعث ایجاد خود فریبی و خود بزرگ بینی در آن‌ها شوید) و همچنین مزاحمت برایشان فراهم نسازید. بگذارید هرکس کار خودش را بکند. ضمنا ممکن است در کار خودشان خبره باشند، اما کار ارتباطی خاصی از دست خیلی از آن‌ها بر نمی‌آید. کرامت انسانی خودتان را در هیچ موقعیتی پائین نیاورید.
شعار سال: خبری در برخی از کانال‌ها و رسانه‌های کشور در حال انتشار است، مبنی بر اینکه گارد ویژه ملکه انگلیس خونسردانه از روى یک کودک عبور کرد! نه اصلا این طور نیست، مسئله را بیخود جنجالی نکنیم. آن گارد تشریفات باید بدین گونه عمل کند و هیج اتفاق خاصی هم رخ نداده است.

تعداد بازدید : 17

در خبر‌ها از آسیب دیدن یکی از محافظان رئیس جمهور در یکی از سفر‌های استانی حماسه سازی می‌شود. چرا باید این کار را بکنیم؟ محافظ کار انسانی و حرفه‌ای خود را انجام داده است. اگر قرار است تقدیری هم صورت پذیرد، باید در خفا باشد. کار آقای اسماعیلی هم چندان حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد و باید به کمی تجربه اجرائی شان در این امور گذاشت.

تعداد بازدید : 16

در پایان باید متذکر شویم که مراقب برخی از کلاهبرداری‌ها با همین شیوه هم باشید.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین