پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۰۷۹
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
این عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: «آقای عسگری انسان شریف و بزرگواری‌ست، اما باید تخصص هم مدنظر قرار دهیم. حالا که اینطور است من هم دوست دارم به عنوان متخصص نفت، رئیس سازمان صدا و سیما شوم.»
شعار سال: دبیر اول کمیسیون انرژی مجلس، گفت: «آقای علی عسگری تا بخواهد دست چپ و راستش را تشخیص دهد، کار دست خود و مجموعه‌اش می‌دهد. برای این انتصاب متاسفیم.»

حسین حسین‌زاده در واکنش به انتصاب علی عسگری به عنوان مدیر عامل هلدینگ خلیج‌فارس، گفت: «به عنوان یک متخصص نفتی که بیست سال در حوزه نفت فعالیت داشته‌ام، مایل هستم که رئیس رسانه ملی شوم. مسئله پتروشیمی، هسته‌ای، اشتغال، سیاست و همه مسائل را انشاالله حل می‌کنیم. انشاالله که این انتصاب هم خیر است. وقتی در کشور ما تخصص جایی ندارد همین می‌شود که در این وضعیت می‌بینیم.»

وی ادامه داد: «انرژی یک صنعت متخصص محور است مخصوصا در زمینه پتروشیمی. همین هلدینگ خلیج فارس ۲۶ درصد پتروشیمی کشور ما را تامین می‌کند و در جای جای کشور پراکنده است. آقای عسگری تا بخواهد دست چپ و راستش را تشخیص دهد، کار دست خود و مجموعه‌اش می‌دهد. برای این انتصاب متاسفیم.»

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: «آقای عسگری انسان شریف و بزرگواری‌ست، اما باید تخصص هم مدنظر قرار دهیم. حالا که اینطور است من هم دوست دارم به عنوان متخصص نفت، رئیس سازمان صدا و سیما شوم.»

حسین‌زاده در پاسخ به این پرسش که علت این انتصاب توسط وزیر نفت چیست، عنوان کرد: «اگر شما می‌دانید، ما هم می‌دانیم.»

این نماینده مجلس افزود: «در انتصابات، نماینده‌ها کاری ندارند. می‌توانیم از وزیر سوال بپرسیم کما اینکه امروز هم در اینباره صحبت‌هایی شد، اما بالاخره باید علت را پیگیری کنیم. ورود به انتصابات در حیطه وظایف مجلس نیست و ما بحث‌های نظارتی خودمان را باید داشته باشیم، اما نگران قشر کارگری این مجموعه هستیم.»

حسین‌زاده در پایان تاکید کرد: «پتروشیمی تنها صنعتی‌ست که در این شرایط کشور نیمه جان است و یک تحرکاتی را دارد در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد. به جای ایشان که انسان شریفی هم هستند، یک متخصص بگذارید نه اینکه از اینور و آنور برای ریاست این مجموعه منصوب کنید. ما نگران انرژی هستیم و کاری به اشخاص نداریم؛ یکی را بیاورید که حداقل گمنام، اما متخصص باشد. ایشان رئیس رسانه ملی بوده‌اند و در این حوزه تخصص ندارند. اگر اینکه منی که متخصص نفت هستم بروم رئیس رسانه ملی شوم صحیح است، پس انتصاب اقای عسگری برای هلیدنگ خلیج فارس هم صحیح است.»
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۶۵۶۶۸۸، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین