پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
امیرکبیر در شرایطی ساماندهی کشور را در دست گرفت که خزانه خالی شده، دست‌های آلوده همه جایی بوده، استعمار خارجی فعال و شورش‌ها و ناآرامی‌ها تشدید گردیده بود. تدبیر امیر در سه سال و سه ماه، کشور را متحول نمود. شاید بتوان انتصابات درست را بعنوان یکی از علل موفقیت امیرکبیر دانست. در سالروز شهادت این بزرگ مرد تاریخ، شاهد صدور حکم مدیریت بر بزرگترین مجتمع پتروشیمی کشور برای آقای علی عسگری با کمترین سوابق مرتبط هستیم. اگر امیرکبیر زنده بود، چه برخوردی با این حکم می‌کرد؟ قضاوت با شما.
شعار سال: آنچه امیر کبیر را امیرکبیر نمود، صرفا وابسته به تیز بینی سیاسی و تجربی اش نبود. پاکدستی امیر بشدت روی سامان پذیر نمودن امور موثر بود و برخورد قاطع با مظاهر فساد داخلی و خارجی، از او مردی نفوذناپذیر ساخت.

در نزد امیر، فساد بزرگ و کوچک وجود نداشت. فساد خودی و غیر خودی، تعریف نشده بود. فساد از هر نوعی که می‌بود، باید بدان برخورد می‌شد.

در دیدگاه امیر، فساد صرفا دزدی مستقیم از بیت المال نبود. فساد می‌توانست ناشی از گماردن افرادی نامناسب در پست‌های مدیریتی حساس بوقوع بپیوندد.

تعداد بازدید : 4

سوال افکار عمومی این است که چرا باید در سالروز شهادت امیرکبیر شاهد صدور حکم مدیریت بر بزرگترین مجتمع پتروشیمی کشور (خلیج فارس) برای آقای علی عسگری باشیم؟ حکمی که وزیر نفت (جناب آقای اوجی) هم بر آن لبخند می‌زند!

اگر امیرکبیر زنده بود، چه برخوردی با این انتصاب می‌کرد؟
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین