پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۷۰۱۶۲
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: طی جلسه روز‌های اخیر رؤسای دانشگاه‌ها، اعلام شد دانشگاه‌های وزارت علوم حدود ۷۰۰ میلیارد تومان به پایگاه‌های علمی دنیا بدهی دارند.
شعار سال: فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه این دانشگاه ۴۲میلیارد تومان بدهی به اساتید حق التدریس دارد، گفت: از سال ۹۴ یعنی حدود ۷ ترم است که حق التدریس اساتید پرداخت نشده است.

وی با اشاره به بدهی ۴۵میلیارد تومانی حق عضویت منابع اطلاعاتی، گفت: دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می‌کنند و دسترسی آن‌ها به این منابع اطلاعاتی الزامی و حیاتی است و این در حالی است که تعداد محدودی از آن‌ها الان قابل استفاده هستند که همان‌ها هم به زودی به علت بدهی قطع می‌شوند.

به گفته دانشجو، طی جلسه روز‌های اخیر روسای دانشگاه‌ها، اعلام شد که دانشگاه‌های وزارت علوم حدود ۷۰۰ میلیارد تومان به پایگاه‌های علمی دنیا بدهی دارند.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس همچنین با بیان اینکه این دانشگاه حدود ۲۲۰ استاد تمام دارد، گفت: نزدیک یک سوم اعضای هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس استاد تمام هستند.

پرداخت ۷ و نیم میلیارد تومان بدهی بابت مطالبات کارمندان دانشگاه تربیت مدرس

وی همچنین به بدهی دانشگاه تربیت مدرس به کارمندانش اشاره کرد و گفت: این دانشگاه ۷ و نیم میلیارد تومان بدهی بابت مطالبات کارمندان داشت که طی ۲ ماه اخیر پرداخت شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۱۰۱۸۰۰۰۶۱۹، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین