پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور ایلام از حضور دانشجویان فعال در نشریه‌ی دانشجویی «فرهنگ نو » در ششمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور در خرم‌آباد خبر داد و گفت: نشریات دانشجویی فرصتی استثنایی برای دانشجویانی است که می‌خواهند نویسنده و یا روزنامه‌نگار موفقی شوند.

شعار سال: «اسدالله احمدی» اظهار کرد: دانشگاه ایلام با نشریه «فرهنگ نو» در ششمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور شرکت کرد و مطمئنا حضور در چنین جشنواره‌هایی می‌تواند به غنای نشریات دانشجویی کمک و دانشجویان را در قلم زدن بهتر یاری کند.

وی نشریات دانشجویی را فرصت مناسبی برای پرورش خلاقیت نوشتاری دانشجویان عنوان و تصریح کرد: اگر در زندگی نویسندگان و روزنامه‌نگاران موفق دقت کنیم متوجه خواهیم شد که این افراد از دوران دانشجویی شروع کرده‌اند و از این فرصت نهایت استفاده را برده‌اند.

مدیر فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ایلام گفت: دانشگاه پیام‌نور استان در حد وسع و توان تلاش دارد تا رویه‌ی جدیدی بر برنامه‌ها حاکم و از حالت کلیشه‌ای شدن خارج شود و در این روش سعی بر این است که تمام فعالیت‌ها به دانشجو واگذار شود و دانشگاه فقط نقش نظارتی و مدیریتی داشته باشد.

احمدی از نشریات دانشجویی امروز به عنوان کانون‌هایی برای پرورش نویسندگان و روزنامه‌نگاران فردا یاد کرد و به دانشجویان توصیه کرد چنین فرصتی را قدر بدانند و از آن برای پرورش و بالفعل‌کردن استعدادهای خود بهره‌گیرند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ايسنا، تاریخ انتشار: 29 آبان 1394، کد مطلب: 948-8994-5:www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین