پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: جذب سرمایه‌گذار برای طرح‌ها و پروژه‌های شهری اولویت نخست شورا بوده و در این زمینه بهره‌مندی از تجربیات سایر بخش‌های ذی‌ربط می‌تواند موثر باشد.

شعار سال : سعید امیدی اظهار کرد: توسعه عمران و آبادانی زنجان به‌نوبه خود مستلزم توسعه اقتصاد شهری بوده و در این راستا باید گام برداشت.

وی با بیان اینکه برای داشتن شهری آباد و توسعه‌یافته نیاز است تا پایه‌های صنعتی منطقه رشد داشته باشد، افزود: اگر زنجان به ‌لحاظ اقتصادی قوی باشد قطعا شهرداری نیز می‌تواند اقدامات موثرتری در توسعه داشته و با افزایش منابع شهری آبادتر را برای شهروندان تدارک ببیند.

این مسئول با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری سعی دارد با استفاده از توان بخش خصوصی امور را پایه‌ریزی کرده و طرح‌های بزرگ را به مرحله اجرا درآورد، خاطرنشان‌ کرد: تجربه شهرهای بزرگ و توسعه‌یافته نشان می‌دهد با منابع محدود داخلی نمی‌توان به توسعه در زمان کوتاه امیدوار بود، بلکه بهره‌مندی از سرمایه بخش خصوصی یکی از بهترین ابزار است که باید به آن تجهیز شویم.

امیدی با اشاره به اینکه به تناسب بهبود شاخص‌های اقتصادی در شهر، درآمدهای مستقیم و غیرمستقیم شهرداری نیز قابل افزایش است، تصریح‌کرد: در این شرایط مدیریت شهری می‌تواند همراه و همگام با سایر بخش‌های استان و سایر دستگاه‌های مرتبط به جذب سرمایه‌گذار در این زمینه و روان‌سازی امور کمک کند.

وی افزود: درآمد شهرداری‌ها تابعی از اقتصاد شهر بوده و به هر میزان رونق اقتصادی و تجاری وجود داشته باشد و شهر در یک فرآیند توسعه‌ای گام بردارد و به همان میزان درآمد شهرداری‌ها افزایش خواهد یافت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ نشرخبر : 30 آبان 1394کد مطلب : 948-20814-5 www.zanjan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین