پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۶۹۴
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
بررسی آمار‌های رسمی صدور پروانه‌های ساختمانی، نشان می‌دهد که درسال گذشته، ۱۳۸ هزار و ۵۲۲ پروانه ساختمانی توسط شهرداری‌های کشور صادر شده که کاهش ۲۶ درصدی را نسبت به سال ما قبل از آن یعنی سال ۱۳۹۹ نشان می‌دهد.
شعار سال: در این بررسی مشخص شد که تعداد پروانه‌های صادر شده کل کشور از ۲۳۱ هزار و ۸۱ واحد در سال ۱۳۹۰ به ۱۳۸ هزار و ۵۲۲ واحد پروانه ساختمانی در سال ۱۴۰۰ رسیده که کاهش ۴۰ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی کشور را در ۱۰ سال گذشته نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، زمستان سال گذشته، ۳۹ هزار و ۹۲۳ پروانه ساختمانی توسط شهرداری‌های کشور صادر شده که افزایش ۳۹.۱ درصدی را نسبت به پاییز سال گذشته و کاهش ۲۳.۷ درصدی را نسبت به فصل مشابه سال ۱۳۹۹ نشان می‌دهد.

درسال گذشته، ۵ هزار و ۷۰۱ پروانه ساختمانی توسط شهرداری‌های تهران صادر شده که حاکی از کاهش ۱۷ درصدی پروانه‌های ساختمانی صادره نسبت به سال ۱۳۹۹ است.

تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده توسط شهرداری‌های تهران در ده سال گذشته، ۸۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

پروانه‌های ساختمانی صادر شده توسط شهرداری تهران از ۲۹ هزار و ۷۶۳ واحد در سال ۱۳۹۰ به ۵ هزار و ۷۰۱ واحد درسال ۱۴۰۰، نزول کرده است.

درسال گذشته، بیش‌ترین تعداد پروانه‌های صادر شده توسط شهرداری‌های تهران در فصل تابستان بوده که حاکی ازصدور ۱۶۰۹ پروانه ساختمانی است.

هشدار به کاهش ۸۰ درصدی ساخت و ساز‌های پایتخت در ۱۰ سال اخیر، بی منطقی در قیمت زمین و عوارض شهرداری قابل پذیرش نیست
 
 
هشدار به کاهش ۸۰ درصدی ساخت و ساز‌های پایتخت در ۱۰ سال اخیر، بی منطقی در قیمت زمین و عوارض شهرداری قابل پذیرش نیست
 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از چابک آنلاین، تاریخ انتشار:۱ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۶۱۷۷، www.chabokonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین