پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۸۵۸۱۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
نخستین شعبه تخصصی بانکداری شرکتی بانک ملی ایران با حضور دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک در شعبه اسکان بانک ملی، آغاز به کار کرد. هدف از راه اندازی این شعب در قالب الگوی بانکداری جامع،تامین مالی تجار و شرکت‌های بزرگ در نظامی یکپارچه و با کمترین اتلاف زمان است. بر اساس برخی شنیده ها ، قرار است که دومین شعبه بانکداری شرکتی بانک ملی در شعبه حافظ ، افتتاح شود.

شعار سال: دکتر محمدرضا فرزین در مراسم افتتاح اولین شعبه تخصصی بانکداری شرکتی در شعبه اسکان بانک ملی، با بیان اینکه هدف ما در بانکداری جامع ارایه محصول با روش‌ها و رویه‌های نو و متفاوت به مشتریان بوده که یکی از آن‌ها بانکداری شرکتی است، گفت، بانکداری شرکتی از مهم‌ترین اهداف ما در بانک ملی ایران بوده که نگاه متفاوت به ارایه خدمات در عرصه نوین بانکداری به مشتریان دارد و امروز شاهد افتتاح نخستین شعبه بانکداری شرکتی در بانک ملی ایران هستیم. امروزه اگر می‌خواهیم در صنعت بانکداری رشد کنیم، باید به تناسب نیاز مشتری محصولاتمان را تولید کنیم؛ بنابراین سفارشی سازی، شخصی سازی و تولید محصول متناسب با نیاز مشتری یکی از اهداف بانک ملی ایران است که آن را دنبال می‌کنیم.

افتتاح و آغاز به کار اولین شعبه بانکداری شرکتی بانک ملی

وی با تاکید بر اینکه شعب بانکداری شرکتی توانایی تامین مالی تجار و شرکت‌های بزرگ را دارند، تصریح کرد: امروز در تعامل با هر شرکت و هلدینگ بزرگ، عموما می‌شنویم که شکل گیری مجموعه خود را با بانک ملی ایران عنوان می‌کنند؛ به عبارتی، بانک ملی ایران از گذشته بانکداری شرکتی را انجام داده و این رویه، قدمت دیرینه‌ای در بانک دارد. در بانکداری شرکتی امروز بانک، خدمات چابک‌تر ارایه خواهند شد و رویه‌ها سرعت بالاتری به خود می‌گیرند تا مجموعه‌ای از خدمات مالی به شیوه‌ای متفاوت به شرکت‌ها ارایه شوند.
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه با پیشرفت صنعت، نیاز‌های مالی نیز گسترده‌تر شده و باید محصولات متنوع تری تولید شوند تا بانک همچنان نقش خود را در صنعت مالی کشور داشته باشد، اظهار کرد: طی چند ماه اخیر سه شعبه تخصصی دانش بنیان در بانک ملی ایران به منظور ارایه خدمات ویژه به شرکت‌های دانش بنیان افتتاح شد. در حوزه بانکداری شرکتی نیز تعدادی از شعب بانک به صورت تخصصی در این بخش وارد شده و شاهد توسعه شعب بانکداری شرکتی در سراسر کشور نیز خواهیم بود.
علیرضا صادقی معاون بانکداری جامع بانک ملی نیز با بیان اینکه بر اساس استراتژی‌های ۱۴۰۱ بانک ملی ایران و با روش‌ها و فرآیند‌های جدید از بانکداری سنتی به سمت بانکداری نوین در حال حرکت هستیم، گفت، هدف از بانکداری شرکتی، ارایه سرویس‌های متفاوت و خدمات جامع و یکپارچه مالی و بانکی است. مهم است که یک فعال اقتصادی بتواند به موقع و با کیفیت لازم خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند. یقینا با ایجاد یک شراکت پایدار، می‌توانیم سهم بزرگی در توسعه کشور داشته باشیم.

افتتاح و آغاز به کار اولین شعبه بانکداری شرکتی بانک ملی

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از روابط عمومی بانک ملی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین