پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۸۱۵
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
ناصر امانی عضو شورای شهر تهران، در حاشیه یکصد و چهلمین جلسه این شورا در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه هم‌اندیشی صبح امروز با شهردار تهران گفت: در جلسه امروز با شهردار تهران آقای زاکانی حدود یک ساعت در پاسخ به گزارش آقای تشکری هاشمی صحبت کرد و تقریبا به طور قطع گفت تمام گزارش خلاف قانون است و تمام اقداماتی که انجام شده است مطابق قانون بوده و اعضا باید توبه و عذرخواهی کنند. وی درباره مشاوره های داماد زاکانی در امور شهرداری نیز گفت: آقای زاکانی گفتند که با افتخار از دامادم مشاوره میگیرم در حالیکه حکم مشاور ایشان لغو شده و به همینجا ختم نمی شود. ایشان در جلسات حضور دارند و بعضا دخالت هایی هم انجام می دهند. گویا این مسئله و اصرار آقای زاکانی بر استفاده از تخصص داماد عزیزشان نوعی دهن کجی به شورای شهر و مردم است. آقای زاکانی اگر رئیس جمهور می شدید چه می کردید؟!

شعار سال: ناصر امانی عضو شورای شهر تهران، در حاشیه یکصد و چهلمین جلسه این شورا در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه هم‌اندیشی صبح امروز با شهردار تهران گفت: در جلسه امروز با شهردار تهران آقای زاکانی حدود یک ساعت در پاسخ به گزارش آقای تشکری هاشمی صحبت کرد و تقریبا به طور قطع گفت تمام گزارش خلاف قانون است و تمام اقداماتی که انجام شده است مطابق قانون بوده و اعضا باید توبه و عذرخواهی کنند.

زاکانی: با افتخار از دامادم مشاوره می‌گیرم/ این یعنی زورم میرسه و می تونم و این داستانا دیگه؟
وی ادامه داد: البته بعد از نیم ساعت متوجه شد که اینجا شورای شهر است و آرام شد! و سپس اعضای شورای شهر صحبت کردند و آقای عباسی، قائمی و بنده در تایید گزارش آقای تشکری هاشمی صحبت کردیم و قرار شد کارگروه تشکیل شود.

تعداد بازدید : 6

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اکوایران، تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۲، کدخبر: ۳۳۲۹۲،ecoiran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین