پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۵۷۷
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
وزیر کشور، با تشریح آمار‌های باروری در استان‌های مختلف بر شرایط نگران کننده این موضوع در کشور تاکید کرد.وزیر کشور تاکید کرد: جزو تکالیف استان‌ها است که برنامه‌های خود را برای افزایش رشد جمعیت ارائه دهند. وزیر کشور خاطرنشان کرد: توجه به موضوع سقط جنین، توجه به ناباروری و توجه به مشوق‌ها خیلی مهم است و دستگاه‌های اجرایی باید به آن‌توجه کنند.وحیدی با تاکید بر شرایط حساس کشور در این مسئله تصریح کرد: ما پایین‌ترین نرخ رشد را در همه کشور‌های اسلامی داریم نرخ نزولی باروری ما بسیار شدید است که نگران کننده است.

شعار سال: وزیر کشور با تشریح آمار‌های باروری در استان‌های مختلف بر شرایط نگران کننده این موضوع در کشور تاکید کرد.

نرخ نزولی باروری در کشور با این خط فرمان، نگران کننده تر هم می شود جناب وزیر کشور، از قیمت پوشک ، شیرخشک و ویزیت دکتر خبرداری؟
احمد وحیدی وزیر کشور در اجلاس سراسری ستاد و صف درخصوص حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت، اظهار داشت: در هفته جمعیت هستیم هفته‌ای که ما به با توجه کردن به این مسئله مهم دعوت میکند، اقرار نیست اگر بگوییم اگر مهم‌ترین خطری که هست همین موضوع کاهش نرخ باوری و پیری جمعیت است و برای چاره جویی برای اینکار هم مدت زمان محدودی داریم که بتوانیم از این چاله هولناک نجات یابیم و این ضرورت توجه دائمی و قطعی به این مسئله بسیار مهم را می‌طلبد.

وی ادامه داد: اکنون در معرض انجام و اجرای قانون هستیم قانون یک بستر حقوقی مناسب را فراهم میکند برای اینکه دستگا‌ها های مختلف اجرایی وظیفه خود را انجام دهند، اما با صرف قانون‌همه چی انجام‌نمی شود، چون موتور محرک نیست بلکه یک حرکت جهادی همه جانبه مبتنی بر یک احساس نگرانی از عدم تحقق نرخ باروری لازم داریم.

وحیدی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب گفت: از تعاریفی که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند در بیان این خطر متوجه حساسیت آن می‌شویم.

وزیر کشور افزود: به لحاظ دینی و مذهبی مسئله برای ما روشن است و صرورت آن پیداست به لحاظ مبانی اقتداری هم خیلی مسئله روشن است، جمعیت یکی از ارکان مهم قدرت در هر کشوری است و این رکن قدرت در کشور ما به ویژه در بین جوانان است که ما دیدیم همه پیروزی‌ها در انقلاب ناشی از حضور جوانان ما در صحنه است پس مسئله خیلی حساس است.

وحیدی با تاکید بر شرایط حساس کشور در این مسئله تصریح کرد: ما پایین‌ترین نرخ رشد را در همه کشور‌های اسلامی داریم نرخ نزولی باروری ما بسیار شدید است که نگران کننده است.

وی با تشریح آمار‌های باروری در استان‌های مختلف بر شرایط نگران کننده این موضوع در کشور تاکید کرد.

وزیر کشور تاکید کرد: جزو تکالیف استان‌ها است که برنامه‌های خود را برای افزایش رشد جمعیت ارائه دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: توجه به موضوع سقط جنین، توجه به ناباروری و توجه به مشوق‌ها خیلی مهم است و دستگاه‌های اجرایی باید به آن‌توجه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۴۷۲۹۲۳، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین